|
Renault Laguna Klub Polska LAGUNA KLUB POLSKA
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
b.tomek
Boss Regionalny woj. Podlaskie
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BIAŁYSTOK
|
Wysłany: Sob 20:36, 17 Gru 2005 Temat postu: Co sądzicie na temat magnetyzerów. czy warto je założyc? |
|
|
planuję założyć magnetyzery , cy warto?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marco
Administrator
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 1327
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Sob 22:19, 17 Gru 2005 Temat postu: Re: Co sądzicie na temat magnetyzerów. czy warto je założyc? |
|
|
b.tomek napisał: | planuję założyć magnetyzery , cy warto? |
Nie zakładaj. Nic nie dają, a kupując je wyrzucisz pieniądze w błoto. Parę gazet robiło testy, które wykazały, że sa one obojętne dla silnika - tak jakby ich nie byo. Lepiej za to kup paliwo, chociaż wiesz, na co wydałeś pieniądze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodzyn
Złota rączka
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Sob 23:37, 17 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Zgadzam sie z Marco. Strata pieniedzy.
A to co wypisuja na opakowaniach i instrukcjach to normalne jaja. Wzrost mocy i momentu obr. przy jednoczesnym spadku spalania i wszystko dzieki kilku magnesom.
Gwarantuje ci ze gdyby to byla prawda to w wiekszosci samochodow po otwarciu maski nie bylo by widac silnika tylko jeden wielki magnes. Samochody mialy by wtedy z 500KM i palily jakies 3 do 4 l/100km.
No moze troche przesadzilem z tym wszystkim.
Ja odradzam ale decyduj sam.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
radek.
Klubowicz
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła
|
Wysłany: Nie 0:44, 18 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Zgadzam się z kolegami. Podobnie jak filtr stożkowy czy"sportowe" świece magnetyzery nie powodują żadnych widocznych przyrostów mocy czy momentu. Niestety tanim kosztem osiągów się nie polepszy. Lepiej zbierać kasę na coś poważniejszego np. turbinę.Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodzyn
Złota rączka
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Nie 18:57, 18 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
radek. napisał: | Zgadzam się z kolegami. Podobnie jak filtr stożkowy czy"sportowe" świece magnetyzery nie powodują żadnych widocznych przyrostów mocy czy momentu. Niestety tanim kosztem osiągów się nie polepszy. Lepiej zbierać kasę na coś poważniejszego np. turbinę.Pozdrawiam! |
Witam.
Co do filtrow i swiec to juz inna bajka. Wiec tak poprawnie dobrany i zainstalowany stozkowy filtr poprawia napelnianie wieksza iloscia powietrza cylindrow co w polaczeniu z bardziej wydajnymi swiecami ktore lepiej dopalaja powstala mieszanke paliwowo powietrzna napewno dodadza troszke mocy i momentu obrotowego. Dodajac do tego polerowanie kanalow dolotowych i zamontowanie dobrego tlumika w celu szybszego wylotu spalin to moze przyniesc poprawe osiagow. Z turbina tez mozna pokabinowac. Sam widzialem Clio 1.8 z turbinka. Wlascicel nie wiedzial jak dokladnie jest to zrobione bo taka kupil ale mowil ze zamontowanie z czesciami kosztowalo ok. 3500zl.
Wszystkie te modyfikacje powinny przeprowadzac warsztaty ktore maja odpowiednie doswiadczenie bo samemu mozna sobie zafundowac efekt odwrotny od oczekiwanego badz cos uszkodzic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
radek.
Klubowicz
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła
|
Wysłany: Nie 20:54, 18 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Chodziło mi o to że montaż tylko samego stożka i świec niczego nie daje . Polerowanie kanałów i sportowy wydech to całkiem inna sprawa.
Filtr stożkowy najlepiej sprawdza się jako dodatek do poważnych modyfikacji silnika np montaz turbiny czy chiptuning. Sam w sobie naprawdę nie daje widocznych efektów. Po prostu szkoda kasy.
Co do montażu turbiny to wiadomo że najlepiej robić to w wyspecjalizowanych firmach, chociaż jest w Polsce gość który do Poloneza Atu włożył silnik 2.9 od Scorpio i do tego dołożył dwie turbiny i podtlenek i to wszystko zrobił sam w garażu. Widziałem go w Pile na wyścigach. To naprawdę nieźle jeździ .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodzyn
Złota rączka
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Pon 0:06, 19 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Musze dodac ze takich (kombinowanych) w przydomowych warsztatach samochodow jest calkiem sporo. Moj znajomy mial kiedys fiata 125p z silnikiem od fiata argenta 2.0 na dodatek w jakiejs wersi sportowej na dwu gaznikach i mocy cos ok.130km. To byl chyba najszybszy "kredens" jakiego widzialem.
Sam mam wielka chec zrobienia czegos w celu poprawienia osiagow. Myslalem o wstawieniu do mojej laguny silnika 3.0 24V i jak znaje gdzies cala lage z takim motorem po okazyjnej cenie to moze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marco
Administrator
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 1327
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Pon 14:12, 19 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
rodzyn napisał: |
Sam mam wielka chec zrobienia czegos w celu poprawienia osiagow. Myslalem o wstawieniu do mojej laguny silnika 3.0 24V i jak znaje gdzies cala lage z takim motorem po okazyjnej cenie to moze. |
A co ze spalaniem?? Przecież takie 3.0 spala ponad 10 litrów benzyny.
Osobiscie jestem przeciwnikiem zakładania gazu do takiego silnika. Po co kupowac tak mocne i paliwożerne auto i odrazu zakładac do niego gaz, jak można kupic 2.0 16V, która tez ma niezłe osiągi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
radek.
Klubowicz
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła
|
Wysłany: Pon 16:53, 19 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Sam mam wielka chec zrobienia czegos w celu poprawienia osiagow. Myslalem o wstawieniu do mojej laguny silnika 3.0 24V i jak znaje gdzies cala lage z takim motorem po okazyjnej cenie to moze. |
Też myślałem o wymianie na 3.0. Widziałem taki silnik na Allegro za ok. 5000 zł. Można by też wstawić 5-cylindrowy 2.5 od Safrane. Zdaje się że to ten sam silnik co w Volvo 850 T-5.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
radek.
Klubowicz
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła
|
Wysłany: Pon 16:59, 19 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Marco napisał: | rodzyn napisał: |
Sam mam wielka chec zrobienia czegos w celu poprawienia osiagow. Myslalem o wstawieniu do mojej laguny silnika 3.0 24V i jak znaje gdzies cala lage z takim motorem po okazyjnej cenie to moze. |
A co ze spalaniem?? Przecież takie 3.0 spala ponad 10 litrów benzyny.
Osobiscie jestem przeciwnikiem zakładania gazu do takiego silnika. Po co kupowac tak mocne i paliwożerne auto i odrazu zakładac do niego gaz, jak można kupic 2.0 16V, która tez ma niezłe osiągi.
|
Zgadza się 2.0 16v ma niezłe osiągi jednak silnik 6-cylindrowy ma całkiem inną kulturę pracy. Co do sensowności zakładania gazu to wszystko zależy od tego ile kto jeżdzi, chociaż dzisiaj przeczytałem że szykuje się znaczna podwyżka akcyzy na gaz więc niedługo nie będzie sie opłacało montować instalacji do żadnego samochodu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marco
Administrator
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 1327
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Pon 17:57, 19 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
radek. napisał: | Marco napisał: | rodzyn napisał: |
Sam mam wielka chec zrobienia czegos w celu poprawienia osiagow. Myslalem o wstawieniu do mojej laguny silnika 3.0 24V i jak znaje gdzies cala lage z takim motorem po okazyjnej cenie to moze. |
A co ze spalaniem?? Przecież takie 3.0 spala ponad 10 litrów benzyny.
Osobiscie jestem przeciwnikiem zakładania gazu do takiego silnika. Po co kupowac tak mocne i paliwożerne auto i odrazu zakładac do niego gaz, jak można kupic 2.0 16V, która tez ma niezłe osiągi.
|
Zgadza się 2.0 16v ma niezłe osiągi jednak silnik 6-cylindrowy ma całkiem inną kulturę pracy. Co do sensowności zakładania gazu to wszystko zależy od tego ile kto jeżdzi, chociaż dzisiaj przeczytałem że szykuje się znaczna podwyżka akcyzy na gaz więc niedługo nie będzie sie opłacało montować instalacji do żadnego samochodu. |
Wiadomo, co 6 cylindrów to nie 4 ale osobiście wkurza mnie, gdy widze, że ludzie kupuja V6 i odrazu je zagazowują
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodzyn
Złota rączka
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Pon 20:57, 19 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Witam. No to Radek mnie wyprzedzil z odpowiedzia. A moje zainteresowanie V6 wynika z tego ze jestem chyba fanem takich silnikow i moge juz teraz powiedziec ze nie kupie juz 4cyl. Co do gazowania to kiedys tez bylem stanowczym przeciwnikiem ale ekonomia wygrala.
Jeszcze slowo do Radka. 5000zl za sam silnik to za wiele bo do tego dochodzi cale mnostwo podzespolow ktore trzeba przy takiej operacji powymieniac. Lepiej poszukac calej laguny na przekladke najlepiej jakiegos anglika lub rozbitka. W lato na slomczynie (gielda) widzialem anglika w pelnej opcji po dachowaniu za 5500zl i wydaje mi sie ze to byla godna uwagi oferta bo mamy wtedy wszystko co potrzeba.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marco
Administrator
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 1327
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Pon 21:16, 19 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
rodzyn napisał: | Witam. No to Radek mnie wyprzedzil z odpowiedzia. A moje zainteresowanie V6 wynika z tego ze jestem chyba fanem takich silnikow i moge juz teraz powiedziec ze nie kupie juz 4cyl. Co do gazowania to kiedys tez bylem stanowczym przeciwnikiem ale ekonomia wygrala.
|
Nie zrozumcie mnie źle.
Ja wiem, że to jest osobista sprawa, ale skoro niestać kogoś na paliwożerene auto, to po co tak owe kupować, skoro wiadomo, że będzie problem z utrzymaniem go... Niechce nikogo ganiać, ani nic w tym stylu. Mam nadziejęm, że nikt się nie poczuje urazony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
b.tomek
Boss Regionalny woj. Podlaskie
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BIAŁYSTOK
|
Wysłany: Pon 21:41, 19 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Jak szukałem lagunke to mogłem kupić 3,0V6 za 8,5tys. 97 rok ,full wypas(skóra, klima itp.) opłacona, do wymiany reflektor i zderzak, czarniutka, piękna. ale szukałem auta na taxe i chyba w 3,0V6 w automacie to bym zarobił tylko na paliwko. nie wiem czy nie żałować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodzyn
Złota rączka
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Pon 21:55, 19 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Marco napisał: | rodzyn napisał: | Witam. No to Radek mnie wyprzedzil z odpowiedzia. A moje zainteresowanie V6 wynika z tego ze jestem chyba fanem takich silnikow i moge juz teraz powiedziec ze nie kupie juz 4cyl. Co do gazowania to kiedys tez bylem stanowczym przeciwnikiem ale ekonomia wygrala.
|
Nie zrozumcie mnie źle.
Ja wiem, że to jest osobista sprawa, ale skoro niestać kogoś na paliwożerene auto, to po co tak owe kupować, skoro wiadomo, że będzie problem z utrzymaniem go... Niechce nikogo ganiać, ani nic w tym stylu. Mam nadziejęm, że nikt się nie poczuje urazony.
|
W moim przypadku zagazowanie polega na zredukowaniu w jakims stopniu nieuniknionych kosztow zwiazanych z normalnym uzytkowaniem auta na codzien (praca). Zmiana silnika na wiekszy i mocniejszy to dla poprawienia komfortu psychicznego i zadowolenia z jazdy bo moim zdaniem to jest w jezdzie najfajniejsze a to ze bedzie palil o te 3 czy nawet 5 litrow wiecej to juz schodzi na drugi plan.
A z tym urazeniem to chyba zartujesz . Obrazic sie za takie cos to normalnie przesada.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|