|
Renault Laguna Klub Polska LAGUNA KLUB POLSKA
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
leniek
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 0:20, 10 Lip 2006 Temat postu: Gasnący Xsenon |
|
|
Witam
Jak w temacie ,po włączeniu oświetlenia ,po ok. 3-4 min wyłącza się prawy reflektor ,zupełnie bez powodu (jazda po równej nawierzchni ,jeśli jeszcze gdzieś taka jest
Drugie pytanie dotyczy silnika 2.0 ide ,czy ktoś z Was czegoś takiego dosiada i czym to się je.
Trzecia rzecz to chęć kupna śrub zabezpieczających alusy ,w dwóch aso w Krakowie chcieli mi wcisnąć śruby BEZ podkładek (stożkowe)
Swoją drogą to bardzo ,bardzo dowcipne
Gdzie takie cudo można kupić ?
pozdrawiam Wszystkich
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bartek1980
Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno
|
Wysłany: Pon 8:46, 10 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Podkładek?? Może sie nie znam ale chyba do przykrecania kół w wiekszosci samochodów nie stosuje sie podkładek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marco
Administrator
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 1327
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Pon 13:10, 10 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Co do silnika to kolega Ghost ma lagune 2.0 IDE, więc jeśli w tym wątku nic nie napisze, to wyslij mu PW. Jeśli chcesz kupic śruby zabezpieczające to napisz PW do Freluba, bo z tego co wiem to on powinien je mieć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
leniek
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 18:36, 10 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Dzięki bardzo Marco ,z pewnością skorzystam z podpowiedzi.
Jeśli chodzi o podkładki na śruby do alu to na 100% takie być powinny (ja takie mam ,a autko kupione w kraju!!) .Brak mi tylko śrub zabezpieczających.(z podkładkami stożkowymi;-)
Pojawił się jeszcze jeden niewielki problem ,a mianowicie ;uruchomienie zimnego silnika ,otóż po włączeniu startera rozrusznik musi się sporo napracować zanim silnik załapie (ok.4-6 sek.) ,natomiast na ciepłym silniku rozruch następuje niemal natychmiast po włączeniu zapłonu.
Czy to normalne? Podpowiedzcie.
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ghost
Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: Wto 0:04, 11 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Marco napisał: Cytat: | Co do silnika to kolega Ghost ma lagune 2.0 IDE |
zgadza się IDE=kłopoty, nie żeby działo się tam niewiadomo co, ale coś jest ciągle nie tak, nierówna praca, skoki obrotów i takie tam... w serwisie ciągle walczą z tym silnikiem i raz chodzi lepiej raz gorzej ale jakoś się kula. Zaletą tego silnika są całkiem niezłe osiągi przy niewielkim spalaniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Alonso
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 13:33, 11 Lip 2006 Temat postu: Re: Gasnący Xsenon |
|
|
leniek napisał: | Witam
Jak w temacie ,po włączeniu oświetlenia ,po ok. 3-4 min wyłącza się prawy reflektor ,zupełnie bez powodu (jazda po równej nawierzchni ,jeśli jeszcze gdzieś taka jest |
Zamień miejscami żarówki, to pomoże ustalić czy wina tkwi po stronie żarówek, czy gdzie indziej. Z tym że u mnie po takiej zamianie gaśnięcie ustało na pół roku, a później pojawiło się znowu - to była kończąca się żarówka.
Bo rozumiem że gdy lampa Ci zgaśnie, to wyłączenie i ponowne włączenie świateł załatwia (na jakiś czas) problem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
leniek
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 16:43, 11 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Dzięki Ghost, no właśnie ,falujące obroty ,a już myślałem ,że coś nie tak.
Jeśli chodzi o sprawę spalania ,to jestem ciekaw jak u Ciebie to wychodzi???
Wielkie dzięki Alonso ,zabieram się do roboty (żarówkowej)
Przy okazji ;jak droga jest przetwornica???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bercikw
Klubowicz
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SZCZECIN
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
leniek
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 20:12, 11 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
veni, vidi, vici...
Tak jak radziliście ,zamiana miejscami pokazała, że to jednak nie przetwornica.Po zamianie świeciły dzielnie przez 15 min. a potem ta, która miała paść - padła.Już kupiłem na allegro po 80 zet (2szt)
Bercikw - czy udało Ci się złozyć do kupy przód autka
Dzięki Wam wszystkim za cenne rady !!
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Alonso
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 13:50, 12 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
leniek napisał: | to jednak nie przetwornica |
To masz szczęście, bo to kosztowna rzecz, choć wiem że do Laguny II były zakładane dwie wersje: wymieniana tylko w całości i taka, w której można było wymieniać poszczególne elementy, co wypadało znacznie taniej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bercikw
Klubowicz
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SZCZECIN
|
Wysłany: Śro 15:28, 12 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Zrobiłem tak ajk należy i poskładałem wszystko do kupu. Ale teraz wiem że nie trzeba rozkręcać całej maskownicy z przodu. Szkoda że przy wymianie nie robiłem zdjęć bo byłby mały manual
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ghost
Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: Śro 15:39, 12 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
leniek napisał: Cytat: | Jeśli chodzi o sprawę spalania ,to jestem ciekaw jak u Ciebie to wychodzi??? | TU pisałem ile mi pali.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
leniek
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 15:42, 12 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Ja, natomiast pokaleczyłem sobie łapy, rzeczywiście ciasno tam jak nie wiem co, ale udało się bez większych strat własnych (mam na myśli wydatki na gips, nici do zszywania ran, opatrunki i.t.p.)
Następnym razem z pewnością będzie lepiej
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
leniek
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 15:57, 12 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Ghost napisał: | 2.0 IDE 16V 2002r.
miasto z klimą 10,1l
trasa- normalna jazda z klimą 6,4l przy prędkości 100-130km/h
trasa- przy ostrożnej jeździe (zwracając uwagę na spalanie) 5,9-6,1l przy prędkości 90-110km/h |
To rzeczywiście niezłe osiągi, ja na razie cały czas się przyzwyczajam, poza tym auto tak naprawdę wymaga trochę pracy (czyt.pieniędzy)
Na teraz to rozrząd (uważaj bo silnik rzadki i występują dwa rodzaje rolek prowadzących z różną średnicą otworów wewnętrznych!!!), a za chwilkę przegub na wahaczu z prawej strony, płyny ustrojowe, filtry i mam nadzieję, że na tym grubsze roboty się skończą
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
inspektor
Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 22:22, 20 Lip 2006 Temat postu: Just Laguna |
|
|
Hej loodki
Na wstępie chciałbym, jako nowy na tym forum, wszystkich użytkowników Lagunki serdecznie pozdrowić
Jestem szczęśliwym posiadaczem już drugiej Lagunki, pierwszą miałem 5 lat temu a była nią Renault Laguna 2.0 RT z 1996r, teraz zaś zaszalałem i mam Lagunkę z 2002r, 1.8 16V kombi Privilege...
Jak to w używanym samochodzie kilka problemów wystąpiło tuż po zakupie, mam nadzieje że znajdzie się pare osób które pomogę i doradzą co i jak. Piszę w tym poście gdyż jak jeden z kolegów napisał, obszedłem ostatnio autko i co widzę...lewy reflektor świeci na żółtawo (mam xenonki), tzn. jak włączę przez chwilkę palą oba na niebiesko a za chwilke jeden żółknie.
Teraz prośba do kolegi który kupił żarówki na allegro.pl, mógłbyś mi podać od którego sprzedawcy nabyłeś i jaki miały symbol D2S czy jakoś tak, z góry dziękuję
Następna rzecz, nie odskakuje mi kierunkowskaz jak skręcam w prawo, domyślam się że mam wymienić przełącznik, ale pytam czy to można regenerowac, bo cena Valeo jest odstraszająca, 190 zygli. Następna rzecz raz na jakis czas po włożeniu karty zapala dość długo, tak jakby jakiś immobiliser coś "trzymał" i nie chcial zapalić...co to ?. Na razie tyle, z czasem i występujących problemów będę się zgłaszał po pomoc:-)
P.S. Kolege bercikw poprosze o streszczenie wymiany żarówek na adres @ [link widoczny dla zalogowanych]
dzieki i niech moc będzie z nami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|