|
Renault Laguna Klub Polska LAGUNA KLUB POLSKA
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
botr
Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 8:20, 17 Cze 2006 Temat postu: zamiana z manuala na klimatronic |
|
|
Chciałbym zamienic sobie (przy okazji przekładki z anglika) klime manualna na klimatronic i wiasnie dlatego mam pytanie co musze zamienic aby to zrobić ???
Pozdrawiam i prosze o każde wskazowki
Bogdan
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raf19
Klubowicz
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 914
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tłuszcz ( mazowieckie )
|
Wysłany: Sob 21:12, 17 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Musiałbyś zmienić panel na taki od Klimatronika i wstawić silniczki do klap zmieniających ruch powietrza.Podobno za dużo roboty....ale dla chcącego nic trudnego...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
botr
Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:27, 17 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
W ktorym miejscu sa te silniczki do zmiany ruchu powietrza ??
Bo mam cały przod odciety cały kolpit jeszcze przykrecony do sciany grodziwej , czyli wszystko co jest pod nim jest kompletne ..
Przy wymianie kolpitu bedę wyciagał wszystko az do sciany grodziowej. Czyli jezeli te siniczki sa pod kolpitem to mam je , jezeli znajdują sie pod maską silnika to moze być problem
Przydał by sie jakis opis cześci rozniacy sie miedzy manualem a klimatronikiem .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raf19
Klubowicz
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 914
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tłuszcz ( mazowieckie )
|
Wysłany: Sob 21:36, 17 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Tzn jak sterujesz pokrętłem czy chcesz na nogi czy na szybę czy na człowieczka to tam masz wszystkie te opcje pod klawiszami i te klawisze sterują tymu samymi klapami co normalnie zasuwasz pokrętłem.A więc te silniczki i wiązki muszą iśc od tych klap pod poszczególne przyciski do panelu.Aha i sterujesz też elektrycznie obiegiem otwartym/zamkniętym.Dokładnie się na tym nie znam bo nie jestem mechanikiem ale to wszystko działa mniej więcej tak jak własnie Ci opisałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciej
Klubowicz
Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 550
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 21:55, 18 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Myslę że zbyduzoz tym roboty
Poza samym panelem sterowania jest jeszcze kupa rzczydo wymiany. Przede wszyskim w przypadku autoklimy musiałbyś założyć komputer sterujący oraz tak jak to juzżej napisano silniczki sterujące klapami czujki temperatury, silniczki sterujące zamkniętym obiegiem powietrza itd.
Raczej się to wszystko nie opłaca
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Malczyk2000
Boss Regionalny woj. Lubelskie
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 8:47, 19 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Dokładnie, kupa roboty i koszty nie małe. Pozatym niewiadomo jak później będzie to działać bo wiadomo że tak jak fabrycznie to tego nie zrobisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
botr
Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:19, 19 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
ni czytacie tego co pisze ... Cały kolpit nowy mam z climatronikiem , kopletny z komputerem nagrzewnicą itp
Wiec nie mowcie o kosztach , tylko co np. musiał bym zmieni pod maską silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bizon
Boss Regionalny woj. Kuj.-Pomorskie
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 21:10, 19 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
najlepiej sam porównaj swoje auto z innym wyposażonym w ten sam silnik oraz w klimatronik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodzyn
Złota rączka
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Wto 13:56, 20 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
botr napisał: | ni czytacie tego co pisze ... Cały kolpit nowy mam z climatronikiem , kopletny z komputerem nagrzewnicą itp
Wiec nie mowcie o kosztach , tylko co np. musiał bym zmieni pod maską silnika |
Pod maska silnika nic we wnetrzu poprzekladaj wszystko od klimatronika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|