|
Renault Laguna Klub Polska LAGUNA KLUB POLSKA
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nosek5
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Nie 12:35, 25 Cze 2006 Temat postu: Zakup Laguny 1.9 dCi kombi 2001 r |
|
|
Na poczatku pewno trza sie przywitac
To witam was wszystkich
Po krotce pomykam narazie:
Nubira z 99 roku (430 tys km) bez remontu
i Omega z 98 r ( 210 tys )
No i czas zmienic furke na cos innego
Padlo na Lagune kombi w wersji Prilvage chyba tak sie to pisze z dieslem pod maska i mysle nad rokiem produkcji 01,02
Powiedzcie na co zwrocic szczegolna uwage przy zakupie, jak to jest z tymi turbinkami w tych autkach, jak sie powinno uzytkowac lagunke z taka turbinka, itp.
I nasteone pytanie szukam wersji z kontrola trakcji i tu pytanie jak sie ona sprawuje w lagunkach i czy mozna ja wylaczyc
Co tu jeszcze slytac mozna :hmmm:
Moze czy da sie czasem poszalec takim autkiem i jak to wychodzi czy nie brakuje mocy itp
A i najwazniejsze laguny z tego roku chodza w roznych cenach ile powinienem liczyc za rok 01 i 02
To chyba wszystko pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PGmaster
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wawa/Płock
|
Wysłany: Nie 16:33, 25 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Pisze sie privilege Co do dieslow to masz dwa do wyboru, 1.9 (120 KM) i 2.2 (150 KM)... ja proponuje z wiekszym silnikiem bo jest wieksza frajda z jazdy... Dodatkowo mozesz to zchipowac... Jedyny problem to sprzeglo ktore przy podniesieniu mocy moze sie slizgac... Tak jak u mnie
Co do turbinki to nie jest ona zbyt trwala... Ja musialem w swojej zmieniac (2.2 dCi) na szczescie na gwarancji...
Jesli chodzi ogolnie o uzytkowanie diesla to trzeba pamietac zeby jej nie katowac zaraz po uruchomieniu zimnego slinkia no i po ostrzejszej jezdzie schlodzic ja (na wolnych obrotach poczekac chwilke - do minuty)
Jesli chodzi o kontrole trakcji to mozna ja bez problemu wylaczyc przyciskiem... A masz w tym ESP i ASR. Sprawuje sie to dobrze... Pokazalo kilka razy ze sie przydaje moze troche wkurzac na sniegu jak nie wylaczysz jej bo nie ma zabawy czyli dziala jak powinno
Co do pytanie czy mozna poszalec to pewnie ze tak... napisalem na poczatku co zrobic jesli sie okarze ze mocy jest za malo
Co do cen to nie wiem... popatrz w ogloszeniach i bedziesz mial jakas orientacje...
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nosek5
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Nie 17:52, 25 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Dzieki
Spoko fotka w podpisie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nosek5
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Nie 19:19, 25 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
A wogole to ile pala te silniki w miescie w trasie i w ziemie
No i jak sie wogule to sprawuje w zimie
A tak na marginesie to jak sie powinno tymi autkami jezdzic bo dotychczas tylko benzyna powozilem to jak sie do takiego diesla przysiade to bedzie jak smok zarl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PGmaster
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wawa/Płock
|
Wysłany: Nie 19:55, 25 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
moj srednio pali 7-8 litrow... na trasie da sie zejsc do 6.5 litra przy jezdzie do 130... w miescie roznie ja lubie ruszac pierwszy ze swiatel wiec pali wiecej... ogolnie: 60% trasa - 40% miasto pali okolo 8 litrow
u mnie w zimie nie ma jakich drastycznych wzrostow spalania... bardziej w lecie jak klima jest wlaczona
a jezdzi sie troche inaczej... jedynka jest duzo krotsza i raczej sluzy do ruszenia... dopiero od dwojki ciagnie tak jak powinien... max moment obrotowy masz duzo nizej niz w benzynce wiec nie przeciagasz go, a ciagniesz od samego dolu... najlepsze predkosci obrotowe sa w okolicach 2200-3600 mniej wiecej
to chyba tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|