|
Renault Laguna Klub Polska LAGUNA KLUB POLSKA
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
asusx
Klubowicz
Dołączył: 10 Sty 2006
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Byda
|
Wysłany: Wto 10:13, 28 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Nastepne co zauważyłem po odłączeniu krokowca na wolnych obrotach (czarny kabel) silnik nie gasnie i po przygazowaniu obroty spadają do normalnych . Kurcze sam już nie wiem co o tym sadzić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz-r
Klubowicz
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pilawa
|
Wysłany: Wto 20:38, 28 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Możesz jeszcze sprawdzić czujnik temperatury silnika (ten, który daje informację do kalkulatora wtrysku). Jeśli jest walnięty, to komp cały czas myśli, że silnik jest zimny i wzbogaca mieszankę. Stąd te wysokie obroty.
Co do silniczka krokowego, to po zdjęciu wtyczki trzpień pozostaje w tym położeniu, co w chwili odłączania, więc silnik nie musi zgasnąć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
asusx
Klubowicz
Dołączył: 10 Sty 2006
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Byda
|
Wysłany: Wto 21:06, 28 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
a gdzie znajduje się ten czujnik i jak ew go sprawdzić???
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
asusx
Klubowicz
Dołączył: 10 Sty 2006
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Byda
|
Wysłany: Wto 21:07, 28 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
co ciekawe teraz jak odłaczyłem krokowca są wprawdzie problemy z odpalaniem ale obroty są jak najberdziej ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodzyn
Złota rączka
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Śro 15:16, 29 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
asusx napisał: | Nastepne co zauważyłem po odłączeniu krokowca na wolnych obrotach (czarny kabel) silnik nie gasnie i po przygazowaniu obroty spadają do normalnych . Kurcze sam już nie wiem co o tym sadzić |
Cos jest nie taz z "krokowcem" - silnik musi zgasnac. Prawdopodobnie krokowiec jest "podparty" i nie odpuszcza do konca. Sprawdz go jeszcze raz (silnik musi zgasnac).
Czujnik odpowiedzialny za obroty, ssanie jest w obudowie termostatu, tej plastikowej z prawej strony glowicy (beda tam dwa czujniki) i czujnik ten dalszy (czyli od strony kabiny) to jest czujnik ssania. Moim zdaniem bardziej skup sie na silniczku krokowym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fugas
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GIŻYCKO
|
Wysłany: Śro 18:04, 29 Mar 2006 Temat postu: Wysokie obroty |
|
|
A ja radzę sprawdzić luzy zaworowe.Pisałem juz na ten temat. fugas
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
asusx
Klubowicz
Dołączył: 10 Sty 2006
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Byda
|
Wysłany: Czw 22:30, 30 Mar 2006 Temat postu: Re: Wysokie obroty |
|
|
fugas napisał: | A ja radzę sprawdzić luzy zaworowe.Pisałem juz na ten temat. fugas |
ale co luzy zaworowe maja do wysokich obrotów ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
asusx
Klubowicz
Dołączył: 10 Sty 2006
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Byda
|
Wysłany: Czw 22:40, 30 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
asusx napisał: | Zrobiłem tak jak mi radziłeś ale niestety to samo . Po zapaleniu ok. chodzi na wolnych obrotach ale wystarczy przygazówka lub drobna wycieczka i już obroty nie spadają do 1000 obr/min tylko ok 1300/1500 i ciekawa rzecz jaką zauważyłem gdy np. ruszam kierownicą i włacza się wspomaganie (na postoju) czasami obroty spadają do normalnego pułapu. Wydaje mi się iż po zamontowaniu nowej sondy więcej pali ale to muszę jeszcze sprawdzić .Co jeszcze moze być przyczyną tych wysokich obrotów??
Pozdrawiam
Marcin |
Jedno wiem napewno w tej chwili robię w jeździe mieszanej na zakupionych za 50 pln ok 25 l(gazu) coś około 275-290 km . Myślę iż to całkiem niezły wynik .Także spalanie jest ok ale ciągle zastanawia mnie ten krokowiec faktycznie jak go odłaczyłem obroty biegu jałowego mają się na poziomie 900-1000 .Może faktycznie tak jak pisał rodzyn coś nie tak jest z krokowcem......... a nawet samo zapalanie po nocy nie nastercza problemów. Zastanawiam się czy tak już nie zostawić przynajmniej narazie . Co myslicie o takim rozwiązaniu???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|