|
Renault Laguna Klub Polska LAGUNA KLUB POLSKA
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
merphi
Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 8:33, 19 Lip 2006 Temat postu: wymiana pompy paliwa |
|
|
Wymienial ktos z was moze wklad pompy paliwa? Pytanie dotyczy w jaki sposob wykrecic sama pompe, bo w dialogsysie maja taki specjalny pierscien ktory obejmuje pompe a przekreca sie go zwyklym kluczem plaskim. Oraz w jaki sposob rozpiac szybko zlaczki wezykow paliwa (dialogsys znow pokazuje do tego specjalny rozpinacz).
No i czy duzy problem w samej obudowie pompy jest z zamiana tych silniczkow?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Malczyk2000
Boss Regionalny woj. Lubelskie
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 8:38, 19 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Witam,
Co do wykręcenia to nie jest to problem, młoteczek i większy śrubokręt i jazda. Delikatnie popukasz pod kątem i odkręcisz pierścień. Co do rozpięcia wężyków od pompy to rozpinają się bez żadnego problemu, bez dodatkowych narzędzi. Jedyny problem jaki ja napotkałem to już wewnątrz podłączenie przewodów paliwowych od dekla pompy do samej pompki. Są to takie twarde przewody z tworzywa. Za chorobę nie mogłem ich zdjąć, wyglądało jakby po założeniu zostały podgrzane. No ale ja nie musiałem samej pompki wyjmować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
merphi
Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:55, 19 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
a uszczelka ? nie trzeba bedzie jej wymienic?
i wogole warto sie w to bawic? troche sie boje jednak ze opary paliwa w poblizu. U mechanika chca 50zl troche szkoda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Malczyk2000
Boss Regionalny woj. Lubelskie
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 12:05, 19 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Uszczelki nie wymieniałem bo nie było takiej potrzeby. W trakcie pracy odłączyć akku. A co do oparów to jak nie będziesz palił fajek w bagażniku ani przyświecał sobie zapalniczką to będzie ok. Czy warto? Jak chcesz zaoszczędzić to kombinuj, jak się boisz czy dasz radę do wal do mechanika.
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
merphi
Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 9:39, 20 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
i niestety ... odlaczajac wezyk paliwa powracajacego ulamal sie kawalek obudowy pompy i zostal w wezyku. (o ile wylot paliwa jest metalowy, to powrot to bardzo kruchy plastik). Obudowa pompu do wywalenia , wizja nowej pompy calej za 700zl a do tego jeszce pozostal by mi juz zakupiony wklad za 150zl ... tragedia. I do tego zostal mi kawalek plastiku w wezyku i nie moglem go usunac. Jakos go jednak wydlubalem, a RENAULT1 poratowal sama uzywana obudowa. Wiec raczej na mechaniku nie zarobilem
wiec proponuje znalesc to narzedzie do rozpinania szybkozlaczek zwlaszcza z plastikowych polaczen, chyba ze jest inny na to patent, niestety ja go nie znalem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|