|
Renault Laguna Klub Polska LAGUNA KLUB POLSKA
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wirob
Dołączył: 08 Sty 2006
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice siedlec
|
Wysłany: Pią 23:07, 24 Lut 2006 Temat postu: wymiana paska |
|
|
WITAM ponownie.Pytanie mam jak wymienić pasek od pompy wodnej alternatora i klimy w lagunie 2.00 8v rocznik 95.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz-r
Klubowicz
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pilawa
|
Wysłany: Sob 0:18, 25 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Za pomocą klucza ampulowego 7 luzujesz śrubę rolki napinającej i przesuwasz rolkę do siebie (jeśli stoisz z przodu auta). Zdejmujesz pasek i sprawdzasz rolkę, czy nie szumi przy szybkim obracaniu i czy nie ma luzu na łożysku. Jeśli jest zużyta, załóż nową (ok. 120 zł). Załóż pasek na koła tak samo jak był poprzedni. Za pomocą klucza 24 (chyba) obracaj napinacz aż pasek napnie się do tego stopnia, że w połowie odległości pomiędzy pompą wspomagania, a kołem pasowym, będzie dawał się ugiąć o około 10 mm. Przytrzymaj napinacz w tym położeniu i dokręć śrubę mocującą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RNIL
Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 18:40, 25 Lut 2006 Temat postu: witam |
|
|
Jest tylko chyba mały problem z pompą wodną. Ona jest napędzana od paska rozrządu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodzyn
Złota rączka
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Sob 21:14, 25 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Nie ma problemu 2.0 8V nie ma problemu z pompa wodna. W silniku 2.0 8V nie jest ona napedzana paskiem rozrzadu. Wymiana jak wyzej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RNIL
Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:57, 25 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
W takim razie przepraszam za zamieszanie. Sam mam 1,8 8V i myślałem że 2,0 8V był rozwinięciem (rozwiertem) 1,8.
Jeszcze raz przepraszam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodzyn
Złota rączka
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Sob 22:13, 25 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
RNIL napisał: | W takim razie przepraszam za zamieszanie. Sam mam 1,8 8V i myślałem że 2,0 8V był rozwinięciem (rozwiertem) 1,8.
Jeszcze raz przepraszam. |
Bo dokladnie tak jest. 1.8 8V(F3P) od 2.0 8v(F3R) rozni sie skokiem tloka i elementami ukladu wtryskowego. Reszta jest identyczna (wal, srednica tloka itp. inny tylko tak jak pisalem jest skok. Caly osprzet jest ten sam wlacznie z pompa paliwa i komputerem sterujacym). Przekladalem silnik 2.0 8V (z megane coupe) do siebie mialem 1.8 8V (PELNY WTRYSK).
Jesli masz 1.8 8V to tez musisz miec takie rozwiazanie. Pompa wodna napedzana tym samym paskiem co pompa wspomagania, alternator i jesli samochod posiada klimatyzacje to sprezarke od klimatyzacji a pasek rozrzadu napedza (od walu) tylko walek rozrzadu w glowicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RNIL
Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 22:28, 25 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Rany !!! Sam zmieniałem pasek rozrządu i było tam dodatowe kółko zębate. Nie zastanawiałem się nad jego przeznaczeniem bo byłem święcie przekonany, że to jest napęd pompy wodnej (wcześniej miałem R-19 z silnikiem E6J i tam właśnie to był napęd pompy wodnej). Rzeczywiście w F3P pompa wodna jest napędzana od paska klinowego. Cholera człowiek się całe życie uczy i głupi umiera. Od 2 lat żyłem w nieświadomości
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz-r
Klubowicz
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pilawa
|
Wysłany: Sob 22:46, 25 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
To małe koło pasowe w rozrządzie silników F3P i F3R tuż nad kołem wału korbowego służy do napędu pompy olejowej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RNIL
Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 23:02, 25 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Hmm...
To chyba przez te ostatki. Przecież ja dzisiaj piszę jak dobrze potłuczony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wirob
Dołączył: 08 Sty 2006
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice siedlec
|
Wysłany: Nie 16:20, 26 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
dzięki wymieniłem.Był strasznie popękany i niewiem kiedy by się rozleciał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|