|
Renault Laguna Klub Polska LAGUNA KLUB POLSKA
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gelekwwa
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Czw 17:14, 13 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
No tak ale to jest TRX a nie TRP
TRX w ASO 18 zl kosztuje.
TRANSELF TRP 75W80
TRANSELF TRP 75W80 jest nowym, specjalnie opracowanym, półsyntetycznym produktem do bardzo mocno obciążonych manualnych skrzyń biegów Renault z rodziny skrzyń „P”.
TRANSELF TRP 75W80 spełnia wymagania poniższych norm i specyfikacji:
API: GL-5; RENAULT (skrzynie PF1, PK1, PK6).
TRANSELF TRX 75W80
TRANSELF TRX 75W80 to najwyższej klasy olej przekładniowy typu SHP (Super High Performance).
TRANSELF TRX 75W80 spełnia wymagania poniższych norm i Specyfikacji:
API: GL-5; US ARMY: MIL-L-2105C, MIL-L-2105D; RENAULT.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pilar
Moderator
Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 17:25, 13 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Ja dzis kupilem TRX
Dystrybutor regionalny Elfa powiedzial mi ze w ofercie maja tylko jeszcze mineralnego EP jesli chodzi o manualne przekladnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MariuszGaw
Klubowicz
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Police
|
Wysłany: Czw 20:39, 13 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Ja wymieniłem w dwóch swoich Lagunkach, wlewałem Tranself-a TRX 75W-80 jest on nowszym olejem od TRP a również jest dedykowany do przekładni typoszeregu PK [PK1, PK6 Laguna 2 sześciobiegowa]
Po wymianie łatwiej i bardziej precycyjnie zmienia się biegi. Chyba warto 16zł za 0,5 L
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gelekwwa
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Czw 22:21, 13 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
No mam nadzieje ze skrzynia mi sie nie rozleci;)
Z tego co wiem TRP to polsyntetyk a TRX to juz pelny syntetk.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawlos
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:52, 13 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Gelekwwa napisał: | No mam nadzieje ze skrzynia mi sie nie rozleci;)
Z tego co wiem TRP to polsyntetyk a TRX to juz pelny syntetk. | A z tego co ja wiem, TRX to półsyntetyk Zresztą byłby za tani jak na pełen syntetyk
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gelekwwa
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pią 15:35, 14 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Hehehehe. To niezly zonk, dzisiaj pojechalem do ASO i tam pan po sprawdzeniu stwierdzil ze do tej skrzyni (PK1) zalewa sie TRZ 75W80 - syntetyk za 200 zl 5l
LOL
Sprawdzalem w 3 salonach i w kazdym mowia co innego, na stronie elfa tez co innego LOL.
Czyli albo TRX albo TRP albo TRZ hehehehe
Jak to mozliwe ze maja taki burdel w komputerach , albo nie potrafia ich obslugiwac...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wo__jo
Klubowicz
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pią 20:42, 14 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Gelekwwa napisał: | Hehehehe. To niezly zonk, dzisiaj pojechalem do ASO i tam pan po sprawdzeniu stwierdzil ze do tej skrzyni (PK1) zalewa sie TRZ 75W80 - syntetyk za 200 zl 5l
LOL
Sprawdzalem w 3 salonach i w kazdym mowia co innego, na stronie elfa tez co innego LOL.
Czyli albo TRX albo TRP albo TRZ hehehehe
Jak to mozliwe ze maja taki burdel w komputerach , albo nie potrafia ich obslugiwac... |
To jest wycinek z noty technicznej musisz przeczytać opis na skrzyni biegów aby dowiedzieć się jaki masz wyznacznik
[link widoczny dla zalogowanych]
Ciekawostką dotyczącą wymiany oleju w skrzyniach biegów PK jest to że poziom oleju sprawdza się miarką wykonaną samodzielnie w/g rysunku zamieszczonego poniżej. Jest to o tyle istotne że jak wleje się za dużo to można uszkodzić skrzynie biegów
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
b.tomek
Boss Regionalny woj. Podlaskie
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BIAŁYSTOK
|
Wysłany: Pią 23:05, 14 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Sprytna jest ta miarka. Ciekawe czy w ASO coś takiego mają (o ile o czymś takim słyszeli)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gelekwwa
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Sob 3:28, 15 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Dzieki bardzo za to!!!!!
Naprawde sie przydalo:)
Mam nadzieje ze do mojej pasuje TRZ bo TRP jest strasznie drogi:) 80zl za l. Sprawdze jak najszybciej.
Wesolych zycze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|