 |
Renault Laguna Klub Polska LAGUNA KLUB POLSKA
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polak1977
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oława
|
Wysłany: Wto 15:20, 20 Cze 2006 Temat postu: wymiana licznika w lagunce |
|
|
zmieniłem licznik w mojej lagunce na digital i mam wielki problem cały czas wskazuje mi wysokie obroty, oraz niemam klawiszy do sterowania wyświetlaczem. Proszę o info co mogę z tym zrobić aby było dobrze ??
[link widoczny dla zalogowanych], gg - 6008371
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raf19
Klubowicz
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 914
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tłuszcz ( mazowieckie )
|
Wysłany: Wto 15:25, 20 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Żebyś mógł sterować wyświetlaczem musisz mieć przycisk w dzwigni wycieraczek , taki sam jakim włącza się klakson w dziwgni kierunkowskazów.Na spocie w Wawie była o tym rozmowa i kolega rodzyn wpadł na bardzo dobry pomysł by odłączyć przycisk klaksonu i podłączyć pod niego sterowanie wyświetlaczem.A co z obrotami to nie wiem.Poza tym jak mposzła przekładka Sporo było problemów A poza tym to czy kupiłeś zegary Digital od diesla czy od benzyny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szef
Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 15:43, 20 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] Zajzyj tu Chyba najlepsza stronka o zegarach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodzyn
Złota rączka
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Wto 16:56, 20 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Z podpisu wynika ze masz Lagune Diesel i moje pytanie jest takie czy kupiles zegary od diesla czy od benzyniaka, czy montowales je sam (jesli tak to napisz ktory pin prowadziles od ecu/ewentualnie kostki zeby podpiac info o spalaniu i obrotach), czy miales w poprzednich zegarach obrotomierz czy zegarek, czy przeciagnoles pod odpowiedni pin info o grzaniu swiec zarowych.
Tak jak napisal Rafal mozna uzyc dzwigni kieronkowskazow, a dokladnie dodatkowego wlacznika klaksonu na tej dzwigni i wskazania bedzie mozna zmieniac (zanim zaczniesz podlaczac pod ta dzwignie odlacz od niej zasilanie).
Z obrotomierzem to na 99% jest zwarcie na podlaczeniu lub zle podlaczenie info o obrotach (1% uszkodzony obwod elektryczny w zegarach)
Cytat: | http://www.lagunav6.prv.pl/ Zajzyj tu Chyba najlepsza stronka o zegarach |
Zgadza sie bo jest tam duzo informacji ale kilku waznych rzeczy brakuje (troche wiecej trzeba robic niz jest tam napisane).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szef
Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 17:52, 20 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
rodzyn w takim razie proponuje napisac do autora O ile pamietam to byl tam gdzies do niego emil Chlopak jest wporzo i na pewno pomoze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodzyn
Złota rączka
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Wto 18:23, 20 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Szef napisał: | rodzyn w takim razie proponuje napisac do autora O ile pamietam to byl tam gdzies do niego emil Chlopak jest wporzo i na pewno pomoze |
Heh pisalem z nim nie raz i sporo sie dowiedzialem miedzyinnymi o dokladnym wyprowadzeniu pinow z ecu (nie ma tego na jego stronie), co i jak dokladnie popodlaczac bo schematy na stronie sa (ze tak powiem) pobierzne i dotycza wersji lagun z doprowadzona juz instalacja czyli takie co mialy juz liczniki elektroniczne i poprostu byly zmieniane na inne (w zwyklych wersjach z analogowymi zegarami info od spalania nie jest doprowadzone nawet do kostki kolo akumulatora).
PS: szukam sprawnego licznika (od ph1 (tylko JAGGER) wersja 1.4) i jak tylko go znajde to zrobie "bardzo" dokladny manual.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szef
Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 19:59, 20 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
rodzyn napisał: |
PS: szukam sprawnego licznika (od ph1 (tylko JAGGER) wersja 1.4) i jak tylko go znajde to zrobie "bardzo" dokladny manual. |
Super pomysl Sam sie zastanawiam nad wymiana zegarow na wersje z kompem z tym ze u mnie to dosc prosta sprawa bo mam PH II
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodzyn
Złota rączka
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Wto 20:51, 20 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Szef napisał: | rodzyn napisał: |
PS: szukam sprawnego licznika (od ph1 (tylko JAGGER) wersja 1.4) i jak tylko go znajde to zrobie "bardzo" dokladny manual. |
Super pomysl Sam sie zastanawiam nad wymiana zegarow na wersje z kompem z tym ze u mnie to dosc prosta sprawa bo mam PH II |
Z tego co sie dowiadywalem to w Ph2 info o spalaniu juz jest "pod zegarami" czyli doprowadzone, w lagach Ph1 to w 90% nie ma nawet wyprowadzonego kabelka od ecu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Horn99
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:02, 20 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
"to w Ph2 info o spalaniu juz jest "pod zegarami" czyli doprowadzone" - no chyba nie koniecznie u mnie nie było.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Malczyk2000
Boss Regionalny woj. Lubelskie
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Wto 22:20, 20 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
rodzyn napisał: | Szef napisał: | rodzyn napisał: |
PS: szukam sprawnego licznika (od ph1 (tylko JAGGER) wersja 1.4) i jak tylko go znajde to zrobie "bardzo" dokladny manual. |
Super pomysl Sam sie zastanawiam nad wymiana zegarow na wersje z kompem z tym ze u mnie to dosc prosta sprawa bo mam PH II |
Z tego co sie dowiadywalem to w Ph2 info o spalaniu juz jest "pod zegarami" czyli doprowadzone, w lagach Ph1 to w 90% nie ma nawet wyprowadzonego kabelka od ecu. |
No ale jak mam Ph1 ale już z zegarami (fabrycznymi) od Ph2 bo to końcówka produkcji Ph1 w roku 1998 to u mnie też chyba większych problemów nie powinno być ????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodzyn
Złota rączka
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Śro 22:43, 21 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Horn99 Wysłany: Wto 22:02, 20 Cze 2006 Temat postu:
--------------------------------------------------------------------------------
"to w Ph2 info o spalaniu juz jest "pod zegarami" czyli doprowadzone" - no chyba nie koniecznie u mnie nie było.
|
Masz racje. Dzis dostalem info od kolegi ktory tez zmienial w ph2 i tez nie bylo to doprowadzone (z tego co mi pisali koledzy w "temacie" to powinno byc ale jak widac nie zawsze).
Cytat: | Malczyk2000 Wysłany: Wto 22:20, 20 Cze 2006 Temat postu:
--------------------------------------------------------------------------------
rodzyn napisał:
Szef napisał:
rodzyn napisał:
PS: szukam sprawnego licznika (od ph1 (tylko JAGGER) wersja 1.4) i jak tylko go znajde to zrobie "bardzo" dokladny manual.
Super pomysl Sam sie zastanawiam nad wymiana zegarow na wersje z kompem z tym ze u mnie to dosc prosta sprawa bo mam PH II
Z tego co sie dowiadywalem to w Ph2 info o spalaniu juz jest "pod zegarami" czyli doprowadzone, w lagach Ph1 to w 90% nie ma nawet wyprowadzonego kabelka od ecu.
No ale jak mam Ph1 ale już z zegarami (fabrycznymi) od Ph2 bo to końcówka produkcji Ph1 w roku 1998 to u mnie też chyba większych problemów nie powinno być ????
|
Napewno nie bedzie i jest to prostrze (chyba) niz by sie wydawalo.
PS: zrobie dokladny manual jak dopadne zegary.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andropoz
Klubowicz
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 0:09, 22 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Skąd jest info o spalaniu w dieslach PH1 2,2td wiecie może?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polak1977
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oława
|
Wysłany: Czw 9:58, 22 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Przełożyć licznik to nie problem, tylko pospieszyłem się z zakupem i kupiłem licznik od benzyniaka (nieświadomie)<http://www.allegro.pl/item99852979_licznik_laguna_z_komputerem_bcm.html>. Okazało się że nie mam impulsatora ale kupiłem razem z linką i pokazuje mi już prędkość ale nic pozatym,
więc proszę o poradę co mam z tym fantem zrobić ?? Obroty są od momentu uruchomienia silnika na 5000 i tak się utrzymują ,nie jest to zwarcie czy też błąd instalacji bo na starym liczniku wskazywania obrotów są dokładne..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polak1977
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oława
|
Wysłany: Czw 10:08, 22 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
I mam jeszcze jeden problem - brak świecącej kontrolki rezerwy - tak mam od momentu kupna lagi a to jest troszeczkę kłopotliwe .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Totek
Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wysocko Małe
|
Wysłany: Czw 10:22, 22 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
polak1977 napisał: | I mam jeszcze jeden problem - brak świecącej kontrolki rezerwy - tak mam od momentu kupna lagi a to jest troszeczkę kłopotliwe . |
Też miałem taki problem, aż do momentu gdy zatankowania 5 l ropki do karnistra i jeżdzenia do upadłego. Okazało sie że kontrolka zaświeciła się 50 km po tym jak wskazówka opadła na sam dół.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|