|
Renault Laguna Klub Polska LAGUNA KLUB POLSKA
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dab_
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocek
|
Wysłany: Pon 10:43, 19 Cze 2006 Temat postu: USTERKA ABLOKOWANIA KIEROWNICY |
|
|
Czy ktos z was spotkal sie z podobnym problemem?
Przestala mi dzialac blokada kierownicy po wyjeciu karty.
W momencie jej wyjecia jest slyszalny odglos blokowania rygielka kierownicy ale niestety sie nie blokuje.
Krecac wtedy kierownica sa slyszalne jedynie tylko takie "klikniecia" klik-klik"
mozecie cos doradzic?
Macie moze jakies rysunki techniczne tego ustrojstwa?
Pozdr
dab
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
andre3
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Pon 10:46, 19 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
witam. pytanie.czy miałeś coś naprawiane w zawieszeniu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dab_
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocek
|
Wysłany: Pon 11:50, 19 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
andre3 napisał: | witam. pytanie.czy miałeś coś naprawiane w zawieszeniu? |
mialem wyciagana skrzynie biegow a co za tym idzie kola, przeguby itp..
Cos spieprzyli przy tym??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
andre3
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Pon 22:08, 19 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
jeżeli demontowali ramę podsilnikową to żle ustawili kolumne kierowniczą na główce maglownicy,należy ją poluzować i ustawić wyżej lub niżej i dokręcić.pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dab_
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocek
|
Wysłany: Pon 22:13, 19 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
andre3 napisał: | jeżeli demontowali ramę podsilnikową to żle ustawili kolumne kierowniczą na główce maglownicy,należy ją poluzować i ustawić wyżej lub niżej i dokręcić.pozdro. |
dzieki,
pewnie tak wlasnie zrobili
bo przy okazji sprawdzali i regulowali zamocowanie silnika
podjade do tych specow i im naswietle co "naprawili"...
pozdr
dab
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
andre3
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Pon 22:37, 19 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
jakbyś miał problem to wal jak w dym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dab_
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocek
|
Wysłany: Wto 8:53, 20 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
dab_ napisał: | andre3 napisał: | jakbyś miał problem to wal jak w dym. |
|
Dzieki, jak bedzie potrzeba to chetnie skorzystam.
Nie wiesz czy ta poprawka jest pracochlonna czy szybko to zalatwia?
Pozdrawiam
dab
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
andre3
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Wto 11:36, 20 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
mi zajmuje to ok 20 minut.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dab_
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocek
|
Wysłany: Czw 13:32, 22 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
rozmawialem wstepnie z tym mechanikiem przez telefon, zeby sie umowic na ta poprawke ale on cos mi zaczyna krecic glowa zo to raczej nie oni tylko cos po prostu padlo samo...nie ze to wskutek ich niedopatrzenia, ja wiem ze probuje sie wybielic i tak mysle czym go poczestowac zeby nie rznal glupa tylko to gratisowo naprawial,
jak mu powiedzialem ze sie dowiadywalem co to moze byc i ze to jest niepoprawne zamocowanie kolumny kierowniczej wskutek prac przy zawieszeniu/skrzyni to powiedzial ze to niemozliwe bo jedno z drugim nie ma nic wspolnego?!?!?
moze dacie mi wiecej szczegulow na temat tego co moglo sie dokladnie popierniczyc itp abym mial jakies rzeczowe argumenty....a za kilka godzin tam jade....ehhhhhhhhhhhhhhh
poratujcie jesli mozecie,
dziex
pozdro
dab
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|