Alonso
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 23:38, 22 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Mogę napisać jak to jest w L II, bo pół roku temi miałem dokąłdnie to samo, czyli zatarcie wałka.
Najpierw trzeba zdjąć kapturek, który blokuje dostęp do nakrętki - u mnie jego zatrzask otwierało się od dołu, czyli od strony szyby. Po odkręceniu nakrętki trzeba ściągnąć wycieraczkę, a potem jest spora nakrętka (13?), która trzyma cały mechanizm wałka i wodzika. Ta nakrętka lubi być zapieczona/zakamieniona/zapaskudzona, więc trzeba się uzbroić w cierpliwośc i WD40. Psikać nim co 10 minut, a po 30-40 nakrętka powinna puścić. Zdemontować, oczyścić, wymienić o-ring jeśli stwardniał, nasmarować wazelinką i zmontować.
Powodzenia!
Post został pochwalony 0 razy
|
|