|
Renault Laguna Klub Polska LAGUNA KLUB POLSKA
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gelekwwa
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Wto 18:01, 04 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Wymienilem caly zbiorniczek razem z korkiem. W zwiazku z tym mam takie pytanie, czy wystepują 2 odcienie korkow brazowych? Stary byl ciemnobrazowy ten z nowego zbiorniczka jest jasnobrazowy.
Ps. Fragment numeru vin to B56E.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wo__jo
Klubowicz
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Wto 20:15, 04 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Gelekwwa napisał: | czy wystepują 2 odcienie korkow brazowych? Stary byl ciemnobrazowy ten z nowego zbiorniczka jest jasnobrazowy.
|
W/g Dialogysa ma być Ciemno brązowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gelekwwa
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Wto 20:30, 04 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
dzieki.
Ps skad wytrzasnales taka wersje diagolysa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wo__jo
Klubowicz
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Wto 20:56, 04 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Gelekwwa napisał: | dzieki.
Ps skad wytrzasnales taka wersje diagolysa? |
Był swego czasu na ftp Klubu użytkowników samochodów Renault.
Nie wiadomo kto czyta forum więc nie będę pisał czyj to ft-ep
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodzyn
Złota rączka
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Wto 21:07, 04 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
A czy jest taka mozliwosc np: odkupienia, skopiowania calosci lub jego czesci (najbardziej interesuje mnie instalacja elektryczna i uklad klimatyzacji ( czyli polaczenia, schematy ) sporo osob ma ten program ale jakos nie moge go sobie zalatwic a przydal by mi sie naprawde (najbardziej schematy elektryczne). Zaplace i pokryje koszty np. wysylki.
Lub ewentualnie skad mozna go pobrac (kaza, emule w moim przypadku odpadaja).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzech666
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 14:50, 05 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
temperatury włączenia i wyłączenia wentylatora przy silniku F4P (1,8 16V)
CHŁODZENIE
Termostat:
- początek otwarcia: 89°C
- pełne otwarcie: 101°C
- skok zaworu: 7,5 mm
Wyłącznik wentylatora: bieg 1 bieg 2
- włączenie: 99°C 102°C
- wyłączenie: 96°C 98°C
Spuszczanie płynu: odłączyć dolny przewód od chłodnicy i wykręcić odpowietrznik w obudowie termostatu (korek w środku obudowy), otworzyć korek wlewu zbiornika wyrównawczego
Napełnianie: wlewać płyn do zbiornika wyrównawczego, zakręcić
odpowietrznik z chwilą pojawienia się płynu bez pęcherzyków powietrza
Odpowietrzanie: uruchomić silnik i pozostawić do nagrzania (z prędkością 2500 obr/min), uzupełnić poziom w zbiorniku wyrównawczym i odczekać
4 min, zakręcić korek wlewu, pozostawić silnik z prędkością 2500 obr/min przez 20 min, aż włączy się wentylator, sprawdzić poziom płynu w zbiorniku i w razie potrzeby uzupełnić do MAX
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gelekwwa
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Śro 18:51, 05 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Pomocne, czy to z diagolysa??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzech666
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 22:12, 05 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
nie. z karty serwisowej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dziubek25077
Klubowicz
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Czw 0:21, 06 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
wo__jo napisał: | Gelekwwa napisał: | czy wystepują 2 odcienie korkow brazowych? Stary byl ciemnobrazowy ten z nowego zbiorniczka jest jasnobrazowy.
|
W/g Dialogysa ma być Ciemno brązowy |
Witaj
Słuchaj też mam dialogysa tylko nie mam Polskiej wersji jak Twoja. Czy byłbyś chętny odegrać mi taką wersje???? Oczywiscie nic za darmo. Podaj tylko cene. Byłbym mega wdzięczny. Poluje na niego już od dłuższego czasu.
Daj znac !!!
pozdro !!!!!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ciecho
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:29, 07 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Forumowicze, w tym wątku była mowa o błędach w trybie diagnostycznym. Postanowiłem to sprawdzić i efekt jest taki:
(fotkę usunąłem)
Co teraz mam zrobić? Czujnik temperatury oleju oraz paliwa. Ten drugi mnie mniej interesuje. Z tym mogę jeździć.
A i druga sprawa - wszedłem w tryb diagnostyczny aby sprawdzić temperaturę silnika - wskazywało 89 C, a kiedy trzymałem obroty 2500 przez kilka minut, to podskoczyła do 92 i to był max. Ale kiedy wyłączyłem silnik i włączyłem zapłon zapaliła się kontrolka temperatury a wskazówka poszła bardzo wysoko. Zdarzyło mi się to pierwszy raz. Czy powinienem się martwić? I jak to naprawić?
Z góry dziękuję!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ciecho dnia Wto 0:03, 02 Maj 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ciecho
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:10, 07 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Przepraszam za rozmiar zdjęcia, ale jeszcze nigdy nie wstawiałem ... :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
veracoco
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: "Jestem z miasta"
|
Wysłany: Sob 21:22, 22 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
shakal napisał: | witam
mialem to samo u siebie - silnik grzal sie na maxa prawie a wentylator nic:) doszlo do tego ze rozwalilo mi uklad chlodzenia - przy nagrzewnicy nie wkrecilem sruby i zalalo auto:))
pomoglo - jak zwykle najprostrze - rozwiazanie kupna nowego korka od zbiornika wyrownawczego. wczoraj testowalem po gorach i gdzie wczesniej wskazowka prawie szla na maxa tak teraz lekko ponad 2-ga kreske wyszla i za chwile opadla lagodnie ponizej. korek kosztowal 10 pln w sklepie (! 45 w ASO:)) a dziala rewelacyjnie. proponuje wiec najpierw wymienic korek a pozniej szukac dalej - ale chyba raczej napewno jestem pewien ze to pomoze:P
pozdrawiam |
Podłączam się pod temat
mam swoją lagunę od 1,5 roku i jak dotąd nie zauważyłem nieprawidłowości w układzie chłodzenia.Normalne położenie wskaźnika temp oscyluje wokół drugiej długiej kreski (licząc pierwszą za położenie zerowe przy wył. zapłonie).Skalę mam taką samą jak kol. rodzyn.Tak jest i latem i zimą niezależnie od temp. zewnętrznej - czasem w korkach podnosiła się do 3 długiej kreski. Nie zauważyłem przy tym żeby włączały się wentylatory, ale była to dopiero połowa skali więc uznałem to za normalne tym bardziej, że temperatura wracała do normy przy większej prędkości jazdy.
Aż tu dziś po dłuższej pracy na wolnych obrotach (samochód na postoju) wskaźnik temp doszedł do początku zakreskowanego pola na końcu skali - sprawdzam wentylatory - nie pracują.Kontrolka zbyt wysokiej temperatury silnika jeszcze się nie zapaliła, ale mocno mnie to zaniepokoiło i nie czekałem aż temperatura wzrośnie jeszcze bardziej. Dodam że poziom płynu chłodzącego jest ok.
Wszystkie posty w tym temacie dotyczą silników benzynowych - ja mam turbodiesla, ale chyba wentylatory też powinny się już włączyć wcześniej, przynajmniej na pierwszą prędkość.
Zamierzam w pierwszej kolejności .sprawdzić jakoś czujnik włączający wentylatory ale o wpływie korka zbiornika wyrównawczego na takie zachowanie się układu chłodzenia nie wiedziałem.
Byłbym wdzięczny za opinię zwłaszcza posiadaczy diesli, choć każda uwaga będzie dla mnie cenna
.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodzyn
Złota rączka
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Sob 21:34, 22 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Na moje oko przy takim wychyleniu sie wskaznika wentylatory powinny sie zalaczyc. Powinienes to sprawdzic jak najszybciej bo silnik mozna przegrzac tylko jeden raz.
Mysle ze powinienes sprawdzic termostat i sam czujnik ktory wlacza wentylatory.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
veracoco
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: "Jestem z miasta"
|
Wysłany: Sob 21:45, 22 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
zdaję sobie sprawę z zagrożenia i szybko się za to wezmę.Ale żeby silnik osiągnął taką temperaturę musi pracowac na postoju przynajmniej 20 min co przy normalnej jeździe raczej się nie zdarza.Termostat jest ok bo w czasie jazdy wskaźnik zawsze wraca do 2 kreski czy jest na zewnątrz -10 czy +20 stopni
Podejrzewam czujnik w chłodnicy (przy okazji - jak się do niego dostać?) no i ten korek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodzyn
Złota rączka
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Sob 21:48, 22 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
veracoco napisał: | zdaję sobie sprawę z zagrożenia i szybko się za to wezmę.Ale żeby silnik osiągnął taką temperaturę musi pracowac na postoju przynajmniej 20 min co przy normalnej jeździe raczej się nie zdarza.Termostat jest ok bo w czasie jazdy wskaźnik zawsze wraca do 2 kreski czy jest na zewnątrz -10 czy +20 stopni
Podejrzewam czujnik w chłodnicy (przy okazji - jak się do niego dostać?) no i ten korek |
Czyli prawdopodobnie cos z czujnikiem wentylatorow lub samymi wiatrakami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|