|
Renault Laguna Klub Polska LAGUNA KLUB POLSKA
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chris158
Klubowicz
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pią 23:19, 31 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Gelekwwa napisał: | Dzieki. A jest mozliwosc wyjscia z tego trybu BEZ kasowania licznika kilometrow i spalania?? ... |
Niestety nie, zawsze licznik kasuje się.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mawic
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Wysłany: Sob 19:31, 01 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Witam!
A co myślicie o dodatkowych wskaźnikach temperatury cieszy lub/i temperatury oleju? Jak z przydatnością?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wo__jo
Klubowicz
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Sob 19:43, 01 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
rodzyn napisał: | To jak z tymi korkami w koncu jest. Ja slyszlem ze nie ma dowolnosci tylko powinno sie zamontowac korek taki jak byl wczesniej a najlatwiej jest to rozpoznac po jego kolorze i ze to klor jest wyznacznikiem. Nie wiem dolkadnie o co w tym chodzi ale chyba cisnienie jest tu waznym parametrem. Ma ktos jakies "glebsze" informacje w temacie kolorow korka . |
Znalazłem w Dalogysie opis korków
Zestawienie wartości skalowania zaworu zbiornika
wyrównawczego.
Zawór zbiornika wyrównawczego z:
• brązową płytką: 1,2 bara
• niebieską płytką: 1,4 bara
• żółtą ręką: 1,4 bara
• białą ręką: 1,6 bara
• szarą ręką: 1,8 bara
Jest jeszcze info ze w razie niesprawności układu chłodzenia:
• sprawdzić stan i naciąg paska napędowego pompy układu chłodzenia,
• sprawdzić, czy wentylator, chłodnica i osłona chłodnicy nie są zatkane przez przedmiot utrudniający przepływ powietrza.
Warto przedmuchać sprężonym powietrzem chłodnicę może jest po prostu zasyfiona i nie przepuszcza powietrza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodzyn
Złota rączka
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Nie 22:05, 02 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Jednak nie ma dowolnosci.
Ps. sprawdzilem dzis jazde bez korka na odcinku ok.15km. i nic sie nie dzialo ale po ok. 20min. jazdy po miescie plyn sie zagotowal .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
shakal
Klubowicz
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 6:53, 03 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
witam
niestety siec mam tylko w pracy na razie dlatego przez wekend nie pisze.
co do korokow to wiadomo ze nie ma dowolnosci - wszystko zalezy od silnika. ale - wcale nie jest powiedziane ze ten ktory byl zalozony byl dobrego koloru - tak bylo u mnie - mialem brazowy a teraz mam niebieski i caly uklad chodzi w koncu jak nalezy:)
pozatym korek jest czesta przyczyna przegrzewania silnika w lagunie i czasami doprowadza nawet do wywalenia uszczelki glowicy - u mojego szwagra (2.08v) od razu walnela jak sie plyn zagotowal niestety.
a koszt 10pln szybko sie zwraca:P
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodzyn
Złota rączka
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Pon 11:11, 03 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Wiecie co dzis zobaczylem Mam inny zegar od temperatury tzn. inaczej wyskalowany. U mnie jest tak: jedna gruba, dwie cienkie, jedna gruba, dwie cienkie, jedna gruba dwie cienkie, jedna gruba, dwie cienkie i dopiero te grube jedna przy drugiej. Czyli mam 4 grube kreski a nie tak jak na zdjeciu trzy i u mnie wskazowka stoi pomiedzy 2 a 3 i jak wchodzi na 3 gruba kreske to dopiero wlacza sie wentylator. A wiec u kolegi Szakal moze byc faktycznie cos nie tak - wydaje mi sie ze jednak silnik sie grzeje.
Zobaczcie u siebie jak macie wyskalowany wskaznik temperatury plynu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
shakal
Klubowicz
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 11:47, 03 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
witam
u mnie skala jest chyba taka sama jak na zdjeciu ale sprawdze jeszcze raz wieczorem po wyjsciu z roboty. natomiast co do silnika i grzania sie - wczesniej na starym korku wywalilo mi polaczenie przy nagrzewnicy - podczas jazdy tylko w miescie po jakichs 5 minutach - wiec korek wogole cisnienia nie puszczal i rozwalilo mi uklad. jak zalozylem nowy korek to skala jest jak mowilem w okolicach 2 kreski natomiast uklad nie dostaje takiego cisnienia durnego jak wczesniej - raz mi kiedy nawet wywalilo korek do odpowietrzania przy wezu wiec albo korek stary (brazowy) byl zwalony albo nie z tego silnika.
temat jest o tyle wazny ze idzie lato i temperatury sie zaczna wiec bede na biezaco informowal co sie dzieje. rodzyn a przy ktorej kresce ci sie wentylator wlacza?
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodzyn
Złota rączka
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Pon 12:12, 03 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
shakal napisał: | witam
u mnie skala jest chyba taka sama jak na zdjeciu ale sprawdze jeszcze raz wieczorem po wyjsciu z roboty. natomiast co do silnika i grzania sie - wczesniej na starym korku wywalilo mi polaczenie przy nagrzewnicy - podczas jazdy tylko w miescie po jakichs 5 minutach - wiec korek wogole cisnienia nie puszczal i rozwalilo mi uklad. jak zalozylem nowy korek to skala jest jak mowilem w okolicach 2 kreski natomiast uklad nie dostaje takiego cisnienia durnego jak wczesniej - raz mi kiedy nawet wywalilo korek do odpowietrzania przy wezu wiec albo korek stary (brazowy) byl zwalony albo nie z tego silnika.
temat jest o tyle wazny ze idzie lato i temperatury sie zaczna wiec bede na biezaco informowal co sie dzieje. rodzyn a przy ktorej kresce ci sie wentylator wlacza?
pozdrawiam |
Wklejam ci zdjecia z opisem normalnej temperatury na moim wskazniku i miejsce w ktorym wlacza sie wentylator. A wiec: [link widoczny dla zalogowanych]
i zegar taki jak u ciebie ( ) [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raf19
Klubowicz
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 914
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tłuszcz ( mazowieckie )
|
Wysłany: Pon 15:22, 03 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
No własnie na początku tego wątku chciałem napisać ze też mam inną skalę tzn taką jak Rodzyn.Może w zegarach ze skalą "trzykreskową" po prostu nie ma elektronicznego bagnetu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gelekwwa
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pon 18:52, 03 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Faktycznie w nowszych zegarach jest inna skala. Jaki sens miala ta zmiana wiedza tylko inzynierowie Renault
W tamtym roku wymienialem korek i zbiorniczek wyrownawczy bo mi go rozsadzilo po awarii termostatu.
Czy ktos moze sparwdzic jaki korek powinien byc w silniku Z7X??
Ps Wskaznik poziomu oleju jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wo__jo
Klubowicz
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pon 19:32, 03 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Gelekwwa napisał: |
Czy ktos moze sparwdzic jaki korek powinien byc w silniku Z7X??
|
Nie znam oznaczeń twojego samochodu ale z tego co widzę w dialogysie to w silnikach Z7X występują korki ciemno brązowe.
Cena 16 zł ciekawe czy taka jest naprawdę
Dla pewności podaj 4,5,6,7 znak z nr VIN (np B56R)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chris158
Klubowicz
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pon 21:58, 03 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Ja w swoim V6 Z7X mam ciemnobrązowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
shakal
Klubowicz
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 6:42, 04 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
witam
widzisz rodzyn dobrze ze zwrociles uwage na ten zegar. zgadza sie - mam tez taka skale 3 stopniowa jednak wentylator od momentu nowego korka nie zalaczyl sie (chyba) jeszcze ani razu - trzeba bedzie zrobic probe. natomiast wskazowka caly czas oscyluje w granicach 2 kreski ale czesciej pod, no chyba ze dam w palnik pare razy to na chwile podskoczy ale zaraz grzecznie wraca.
doszlismy na razie do jednego - korek zalezy od auta - po nr ramy dojdziemy jaki i poki cena (10PLN:)) nie jest porazajaca to proponuje kazdemu komu grzeje sie auto zaczac wlasnie od korka.
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Black406
Klubowicz
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 8:40, 04 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Mnie generalni trochę ten wskaźnik temp. denerwuje. Nie wiem czy mam dobrą temp bo nie ma żadnych cyferek. W instrukcji też nic nie ma na ten temat. W Peugeocie 406 wiedziałem gdzie mam 90 st i było ok ... a tu niestety muszę przyjąć iż jest ok ... trak na pałę. Może napisze ktoś kto posiada L II 1.8 w którym miejscu powinna znajdować się wskazówka przy normalnej temp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodzyn
Złota rączka
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Wto 11:19, 04 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Male sprostowanie: w watku w ktorym napisalem cyt: Cytat: | A wiec u kolegi Szakal moze byc faktycznie cos nie tak - wydaje mi sie ze jednak silnik sie grzeje. | chodzilo mi o kol. Galekwwa a nie jak napisalem kol. Szakal ale i tak wiadomo o co chodzilo. Nadal sadze ze temperatura u kolegi Galekwwa jest za wysoka.
Cytat: | W tamtym roku wymienialem korek i zbiorniczek wyrownawczy bo mi go rozsadzilo po awarii termostatu.
Czy ktos moze sparwdzic jaki korek powinien byc w silniku Z7X?? | i jeszcze pytanie: sam wymieniales ten zbiorniczek i czy zamieniles korki. Tzn czy zamontowales drugi zbiorniczek z korkiem ktory na nim byl czy zamieniles na swoj stary.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|