|
Renault Laguna Klub Polska LAGUNA KLUB POLSKA
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzysiek_NOS
Klubowicz
Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 0:03, 23 Kwi 2006 Temat postu: Swap z 1.8 8v na 2.0 16v |
|
|
Mam takowe zapytanie o wlasnie taki przeszczep. Z podmianą na 2.0 8v wiem ze nie ma problemu,ale jakt to jest przy zmianie na 2.0 16v N7Q volvo. Czy wymaga to tez wymiany skrzyni biegów. Jak to jest z elektryką itp. Prosze rowniez o nie odpisywanie, ze jest to nieoplacalne. Moge miec silnik z UK od znajomego po dosyc niskiej cenie, a szkoda mi zmieniac budy, bo wszystko jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gelekwwa
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Nie 4:01, 23 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Seryjnie skrzynie w tych silnikach napewna sa inne 1.8 ma JB3 a 2.0 16v JC5 wiec niewiem czy da sie bezkarnie zamienic, nawet jesli tak to JC5 moze byc specjalnie przystosowana do wiekszej mocy ( i pewnie ma mocniejsze sprzeglo).
2.0 16v ma inaczej skonstruowany wydech (taki jak w V6) , prawdopodobnie o wiekszej srednicy.
Co do elektryki to raczej nie bedzie wiekszego problemu - tylko wymiana komputera sterujacego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
merphi
Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:25, 23 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
No i na pewno polosie sa calkiem inaczej skonstruowane, dodatkowo trzeba pamietac ze wieksza moc silnika wymaga duzo lepszego systemu hamowania. Nie wiem jakie masz tarcze u siebie z przodu (prawdopodobnie 265mm) dla N7Q jest z przodu 280, z tylu rowniez tarcze 265.
Warto o tym pomyslec.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzysiek_NOS
Klubowicz
Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 17:44, 23 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
z tylu rowniez mam tarcze i na przegladzie sprawnosc hamulcow wynosila ostatnio 85%, wiec hamule jak na to auto mam brzytwa. Z ukladem wydechowym sobie poradze,czyli doliczyc trza sprzeglo, skrzynie i poloski. Czy cos jeszcze co moze byc potrzebne??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
merphi
Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:48, 23 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Najlepiej odpal sobie dialogsysa i porownaj czesci mechaniczne wychodzace z silnika. Mysle ze troche tego bedzie, no ale +25KM i 50Nm chyba warto. Zwlaszcza ze ludzie pisza bardzo duzo dobrego o N7Q i ich dlugotrwalosci. (nie tylko na forach renault ale takze o volvo v/s 40, ba nawet stosowali go w wersji s40 T4 - tam z turbo mial 220 koni)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vortex5
Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 20:07, 23 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
merphi napisał: | no ale +25KM i 50Nm chyba warto. |
Raczej +50 KM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aadasiek
Klubowicz
Dołączył: 26 Kwi 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Pią 12:28, 28 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
witam mam pytanko do merphi-ego widzę że masz ten model silnika co ja a więc na co mam uważać i co sprawdzić kupiłem w ją w niedzielę a nic o nim nie wiem nawet nie wiedziałę że to motor z rodziny VOLVO
Pozdrowionka [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
merphi
Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:45, 28 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Silnik jak kazdy inny. Olej co 10 tys, ja uzywam ful syntetyka od poczatku (poprzedni wlasciciel tez), pasek co 60 tys. Podobno bardzo zywotnie sa te silniki. Zobaczymy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grab10
Klubowicz
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Pią 22:38, 28 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Witam.
Zastanów się czy jest to faktycznie warte, policz koszty utrzymania silnika 8V a 16V. Mój znajomy ma taki motor i jak mi powiedział cene wymiany rozrządu to złapałem się za głowę - 800zł, a w 8V cene 240-300zł, czy ta gra jest warta świeczki.
Pozdrawiam.
P.S.
Zrobisz jak będziesz uważał, ale czy 25 koni jest warte tego zachodu? Wybór należy do ciebie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
migacz28
Klubowicz
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 462
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznan
|
Wysłany: Pią 22:43, 28 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Grab10 napisał: | Witam.
Zastanów się czy jest to faktycznie warte, policz koszty utrzymania silnika 8V a 16V. Mój znajomy ma taki motor i jak mi powiedział cene wymiany rozrządu to złapałem się za głowę - 800zł, a w 8V cene 240-300zł, czy ta gra jest warta świeczki.
Pozdrawiam.
P.S.
Zrobisz jak będziesz uważał, ale czy 25 koni jest warte tego zachodu? Wybór należy do ciebie. |
CZesc
Troche przeszadziles z cenami rozrzadu ja tez mam 16V i cena za rozrzad (orginalny ) to 520zł a o roznicy 25 koni mozemy przekonac sie na trasie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Malczyk2000
Boss Regionalny woj. Lubelskie
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 23:22, 28 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Jak 25 koni???
Skoro Krzysiek_NOS ma teraz 1.8 8V czyli moc 95KM a wrzuci 2.0 16V który ma 140KM to mi wychodzi że zyska +45KM - a to już duży przyrost speeda
Pozdro 4all
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grab10
Klubowicz
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Śro 7:52, 10 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Cześć
Macie racje nie 25 KM, a około 45 kM.
Porównałem z 2 litrówką 8V..., ... zasugerowałem się tym że sam posiadam taki motor.
Raz jeszcze sorki.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|