|
Renault Laguna Klub Polska LAGUNA KLUB POLSKA
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Micha_zz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pszczyna
|
Wysłany: Śro 11:57, 19 Lip 2006 Temat postu: spadek obrotów?? |
|
|
Witam,
mam taki problem. Otóż po puszczeniu pedału gazu na luzie lub przy redukcji biegu (obojętnie czy silnik ciepły czy zimny) obroty spadają do ok 200 - 300, prawie gaśnie. Czasem się zdarzy że przy redukcji biegu silnik zgaśnie całkowicie. jest to wkurzające i niebezpieczne bo już sie tak parę razy zdarzyło na rondzie i skrzyżowaniach:? . macie Panowie jakiś pomysł co sie zwaliło? Silnik krokowy, może regulacja zaworów??? Co innego?? Lala 1.8 8v 96r. przebieg 170 000 MIL. Elpidżi brak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Malczyk2000
Boss Regionalny woj. Lubelskie
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 11:59, 19 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Było już na forum kilka tematów.
W pierwszej kolejności czyszczenie sliniczka krokowego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Micha_zz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pszczyna
|
Wysłany: Śro 12:08, 19 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
szukałem szukałem i nie znalazłem podobnych objawów u kogoś, z wyjątkiem tego gaśnięcia. To by wskazywało na krokowy ale czy na pewno? Słyszałem o czyszczeniu go ale nie wiem jak to zrobić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Malczyk2000
Boss Regionalny woj. Lubelskie
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 12:14, 19 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Więc tak. Odkręcasz dwie śruby od góry. Rozłączasz kostkę z przewodami. Po odkręceniu śrub wyjmujesz krokowca (do góry) i go rozbierasz tak żeby wyjąć z niego takie coś w kształcie iglicy. Następnie czyścisz tą iglicę "porusza się wewnątrz obudowy' a następnie czyścisz dokładnie obudowę w której ta iglica się porusza (wewnątrz) . Ja czyściłem denaturatem. Nie bój się. Konstrukcja jest tak prosta że nic nie popsujesz. Potem składasz i przykręcasz. Prosta sprawa a u mnie mam od roku problem z obrotami z głowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Micha_zz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pszczyna
|
Wysłany: Śro 12:47, 19 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Wielkie dzięki Malczyk spróbuję dam znać jakie będą efekty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Micha_zz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pszczyna
|
Wysłany: Nie 14:51, 23 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Dziwna sprawa, "przegonilem" moja Lagunke troche i problem zniknal ale pojawil sie znowu inny: czasami podczas jazdy zapala mi sie kontrolka SERV razem z ta chyba od ukladu wtryskowego ("linia zycia") tak miedzy 3 - a 4 tys obrotow (ale tez nie zawsze). Nie wiem o co tu chodzi. Nie moge sobie pojechac wiecej niz 140 na trasie bo boje sie ze sie cos rozpadnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|