|
Renault Laguna Klub Polska LAGUNA KLUB POLSKA
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
b.tomek
Boss Regionalny woj. Podlaskie
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BIAŁYSTOK
|
Wysłany: Pią 15:14, 16 Gru 2005 Temat postu: rozwiązałem już problem z odpalaniem zimnego silnika |
|
|
Pisałem wcześniej ,że mam problemy z odpaleniem zimnego silnika na benzynie. Problem rozwiązany, ale ile zachodu. Wymieniłem poczatkowo jeszcze raz przewody zapłonowe i nic. Potem filtr paliwa i nic. Potem pompę paliwa i nic. W końcu okazało się że winny jest przekażnik pompy paliwa. óczywiście znależć go było trudno, prawdopodobnie jest gdzieś schowany razem z imobiliserem za schowkiem przed pasażerem. Podłączyłem drugi przekażnik na krótko i po problemie. pozdrawiam wszystkich
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodzyn
Złota rączka
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Pią 19:09, 17 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Bylem dzis u swojego mechanika i on pare dni temu naprawial instalacje elektryczna pompy paliwa (przekazniki, bezpieczniki) i nizej wstawiam to co powiedzial.
Przekaznik pompy paliwa jest za bezpiecznikami (z lewej strony na dole) razem z innymi przekaznikami po stronie kierowcy. Immobilaiser jest pomiedzy siedzeniami kierowcy i pasazera pod tunelem i pod tapicerka przykrecony do tunelu srodkowego dwoma srubami tam gdzie schowek jest (lecz nie zawsze) tez jakas czesc immobilaisera. Dodatkowo jest bezpiecznik pompy - wtryskow w komorze silnika po prawej stronie w czarnej skrzynce.
Dlatego zastanawia mnie to co napisales i glowie sie nad tym juz kilka godzin.
Jak podlaczyles drugi przekaznik?? oddzielnym przewodem czy wpioles sie w przewody orginalne?? Przekaznik nie moze niedomagac jako element elektryczny dziala albo nie. Wiec problem o ktorym pisales nie dotyczyl przekaznika ale czegos innego. Jesli jednak wpioles sie w stare przewody to jesli mialbys faktycznie spalony stary przekaznik to po podlaczeniu nowego i tak by nie dzialalo(brak napiecia) . Idac dalej jak podlaczyl bys pompe na krotko bezposrednio od akumulatora (nie ma wtedy znaczenia czy zamontujesz przekaznik) to bedzie ona dzialala bezprzerwy chyba ze wpinales sie w uklad zaplonowy.
Draze ten temat dosc dokladnie bo poprostu chce poznac lagunke na wylot. Zastanawiam sie tez jak to jest z regulatorem cisnieniowym wtryskow - czy przekaznik pompy paliwowej nie ma nic do gadania i odbywa sie to mechanicznie tzn. pompa tloczy caly czas takie samo cisnienie do ukladu wtryskowego i nadmiar paliwa ktory w danym momecie jest niepotrzebny wraca znow do bakuczy ten felerny przekaznik odpowiedzialny jest tez za cisnienie pompy paliwowej?? Ma ktos jakies doswiadczenia lub pomysly jak sie to wszystko odbywa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
b.tomek
Boss Regionalny woj. Podlaskie
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BIAŁYSTOK
|
Wysłany: Pią 20:35, 17 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
To co pisałem o przekażniku, że jest za schowkiem to słowa elektryka(też wątpiłem, że może być tam przekażnik). Pisząc na krótko miałem na myśli wpięcie się w przewody oryginalne(zrobił to elektryk). Dla mnie jest ważne , że teraz wszystko działapoprawnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|