Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna Renault Laguna Klub Polska
LAGUNA KLUB POLSKA
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

rozwiązałem już problem z odpalaniem zimnego silnika

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna -> Usterki i Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
b.tomek
Boss Regionalny
woj. Podlaskie



Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BIAŁYSTOK

PostWysłany: Pią 15:14, 16 Gru 2005    Temat postu: rozwiązałem już problem z odpalaniem zimnego silnika

Pisałem wcześniej ,że mam problemy z odpaleniem zimnego silnika na benzynie. Problem rozwiązany, ale ile zachodu. Wymieniłem poczatkowo jeszcze raz przewody zapłonowe i nic. Potem filtr paliwa i nic. Potem pompę paliwa i nic. W końcu okazało się że winny jest przekażnik pompy paliwa. óczywiście znależć go było trudno, prawdopodobnie jest gdzieś schowany razem z imobiliserem za schowkiem przed pasażerem. Podłączyłem drugi przekażnik na krótko i po problemie. pozdrawiam wszystkich Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodzyn
Złota rączka



Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Pią 19:09, 17 Lut 2006    Temat postu:

Bylem dzis u swojego mechanika i on pare dni temu naprawial instalacje elektryczna pompy paliwa (przekazniki, bezpieczniki) i nizej wstawiam to co powiedzial.

Przekaznik pompy paliwa jest za bezpiecznikami (z lewej strony na dole) razem z innymi przekaznikami po stronie kierowcy. Immobilaiser jest pomiedzy siedzeniami kierowcy i pasazera pod tunelem i pod tapicerka przykrecony do tunelu srodkowego dwoma srubami tam gdzie schowek jest (lecz nie zawsze) tez jakas czesc immobilaisera. Dodatkowo jest bezpiecznik pompy - wtryskow w komorze silnika po prawej stronie w czarnej skrzynce.
Dlatego zastanawia mnie to co napisales i glowie sie nad tym juz kilka godzin.
Jak podlaczyles drugi przekaznik?? oddzielnym przewodem czy wpioles sie w przewody orginalne?? Przekaznik nie moze niedomagac jako element elektryczny dziala albo nie. Wiec problem o ktorym pisales nie dotyczyl przekaznika ale czegos innego. Jesli jednak wpioles sie w stare przewody to jesli mialbys faktycznie spalony stary przekaznik to po podlaczeniu nowego i tak by nie dzialalo(brak napiecia) . Idac dalej jak podlaczyl bys pompe na krotko bezposrednio od akumulatora (nie ma wtedy znaczenia czy zamontujesz przekaznik) to bedzie ona dzialala bezprzerwy chyba ze wpinales sie w uklad zaplonowy.
Draze ten temat dosc dokladnie bo poprostu chce poznac lagunke na wylot. Zastanawiam sie tez jak to jest z regulatorem cisnieniowym wtryskow - czy przekaznik pompy paliwowej nie ma nic do gadania i odbywa sie to mechanicznie tzn. pompa tloczy caly czas takie samo cisnienie do ukladu wtryskowego i nadmiar paliwa ktory w danym momecie jest niepotrzebny wraca znow do bakuczy ten felerny przekaznik odpowiedzialny jest tez za cisnienie pompy paliwowej?? Ma ktos jakies doswiadczenia lub pomysly jak sie to wszystko odbywa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
b.tomek
Boss Regionalny
woj. Podlaskie



Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BIAŁYSTOK

PostWysłany: Pią 20:35, 17 Lut 2006    Temat postu:

To co pisałem o przekażniku, że jest za schowkiem to słowa elektryka(też wątpiłem, że może być tam przekażnik). Pisząc na krótko miałem na myśli wpięcie się w przewody oryginalne(zrobił to elektryk). Dla mnie jest ważne , że teraz wszystko działapoprawnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna -> Usterki i Porady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin