|
Renault Laguna Klub Polska LAGUNA KLUB POLSKA
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pinaga
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: łódź
|
Wysłany: Czw 22:09, 18 Maj 2006 Temat postu: Piszczacy pasek W Lagunie - pomocy |
|
|
Mnie pasek piszczy i gdy go spryskam byle czym to przestanie i tak jest za każdym razem aż ten płyn nie wyparuje.
Pasaek też wymieniałem i jest to samo .
Czy koła są powycierane?
Proszę o rade.
Laguna 1.8 16V klima.
Pozdrawiam i dzięki za odpowiedz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andropoz
Klubowicz
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:19, 18 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Jest to możliwe,że wytarte są koła,choć to bardzo rzadki przypadek.
Piszczy zapewne alternator.A masz prawidłowy naciąg i przebieg paska?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nurkov
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: milton keynes UK
|
Wysłany: Czw 23:27, 18 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
mi pasek piszczał to sie okazało że winny jest napinacz przez który nie można było naciągnąć paska porządnie. Sprawdź naciąg paska najpierw.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tojaMARIUSZ
Klubowicz
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszow/malopolska
|
Wysłany: Pią 0:42, 19 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
wystarczy naciagnac i po sprawie a jesli sie nie da tzn. ze tzreba go wymienic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Horn99
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 7:46, 19 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Tam jest automatyczny napinacz, więc sam nic nie naciągniesz. Jaki pasek założyleś ? Bo u mnie pomogła wymiana na inny - nowy gates się nie nadawał. Mamy chyba identyczne silniki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
crazytomi
Klubowicz
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: Pią 7:53, 19 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Może masz uszkodzone koło pasowe a właściwie to tłumik drgań, u mnie piszczało aż się ten tłumik zupełnie rozleciał i konieczna była wymiana.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Black406
Klubowicz
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 14:47, 19 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
crazytomi napisał: |
Może masz uszkodzone koło pasowe a właściwie to tłumik drgań, u mnie piszczało aż się ten tłumik zupełnie rozleciał i konieczna była wymiana.
|
... napisz jak to się objawiało ... i gdzie jest ten tłumik drgań. Ja niestety mam jakiś problem. Przy wyższych obrotach coś warczy (jakiś rezonans metaliczny) ale tylko gdy załącza się sprężarka klimy. Klima raczej odpada bo już serwis który mi wcześniej ją naprawiał wsadził 4 sztukę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
crazytomi
Klubowicz
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: Pią 15:42, 19 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Mamy skrajnie różne auta więc nie wiem czy coś Ci to pomoże, tłumik drgań to gumowy łącznik w kole pasowym - właściwie to jest to stalowy środek zwulkanizowny z gumową tuleją i właściwym kołem pasowym- zwyczjnie się to rozwulkanizowało i stal tarła o gumę piszcząć przy obciążeniu . U mnie to jest to najniżej położone koło przekazujące napęd na pasek wieloklinowy.
Objawy były typowe jak dla ślizgającego się paska czyli piszczał sobie np podczas odpalania lub rano zwłaszcza przy skręcaniu kołami (obciążenie). W końcu po kilku próbach zlokalizowania piszczenia wnerwiłem się i na skręconych kołach dałem ostro w p... Efektem tego było dziwne zgrzytnięcie i cisza. Tak było przez kilkanaście dni po czym objawy wróciły a na pasku pojawiły się malutkie niteczki z gumy (najeżony elektrostatycznie pasek w igiełki). Wtedy dopiero zobaczyłem, że odpadają kawałki gumy z tego koła i pojechałem do mechanika, który znalazł mi używane koło od 1,8 (całe stalowe bez tłumika bo oryginał kosmicznie drogi). To tyle, pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|