 |
Renault Laguna Klub Polska LAGUNA KLUB POLSKA
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodzyn
Złota rączka
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Nie 0:19, 04 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
No to jednak troszke jest inaczej. Pisalem w opisie ze trzeba wziasc poprawke przy rozbieraniu nagrzewnicy typu Behr. Co do wkladania to z nagrzewnica Valeo nie ma takiego problemu (przynajmniej ja podczas 3-krotnego wyjmowania wkladania nagrzewniczki na ten problem nie trafilem ale najwazniejsze ze sie udalo. Numeru konta nie mam a i tak bym go nie podal bo zrobilem ten opis na prosbe kolegow z forum (moja grzala ale pisalem o tej mozliwosci czyszczenia wiec koledzy poprosili o opis - no to zrobilem) zeby bylo im latwiej. Ciesze sie ze opis pomogl i dziekuje ze uzupelniles dodatkowe "atrakcje" przy czyszczeniu nagrzewnicy typu/firmy Behr.
PS: poszukam i wkleje zdjecia obu typow nagrzewnic - bedzie latwiej rospoznac jaki sie ma, a roznia sie one wygladem nawet przed rozebraniem wiec nie trzeba by bylo dopatrywac sie napisow na nich.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Laguniator
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 4:29, 04 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Rzeczywiście. Muszę potwierdzić, że nagrzewnica typu Behr jest trochę oporna przy montażu, ale nie jest to jakaś mega trudność.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Siwy
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubartów. Lubelskie
|
Wysłany: Nie 8:07, 04 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
No rzeczywiście mogłem pstrykać fotki w trakcie pracy, ale jak trzeba to mogę zrobić fotkę już zamontowanej w samochodzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Laguniator
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 18:01, 04 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Siwy napisał: | No rzeczywiście mogłem pstrykać fotki w trakcie pracy, ale jak trzeba to mogę zrobić fotkę już zamontowanej w samochodzie. |
pozwólcie, że was wyręczę mam zapasowego behr'a na wymianę, na wypadek gdyby coś sie stało. Myślę, że nie ma problemu z rozróżnieniem od Valeo Rodzyna. Jeśli ktoś będzie miał problem zapraszam na priva a kółeczkami zaznaczę różnice...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Siwy
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubartów. Lubelskie
|
Wysłany: Nie 22:38, 04 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
O kurde to i tu jednak sa spirale, mogłem lepiej pooglądac i je wyciągnąć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Siwy
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubartów. Lubelskie
|
Wysłany: Nie 23:33, 04 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Ehh nie za długo było tej radości, nie wiem czy to ma związek z płukaniem nagrzewnicy ale od wczoraj do dziś po południu autko jeździło OK aż w pewnym momencie zaczęło zachowywać się tak jakby gaz sie skończył (po dodaniu gazu zwalniał). Odpalał na benzynie pochodził troszkę na gazie i gasł. Zatankowałem gazu i nic na benzynie OK a na gazie milczy. Płyn chłodniczy jest, chłodzenie odpowietrzone, parownik nie zamarzł, nie wiem co może być
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Siwy
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubartów. Lubelskie
|
Wysłany: Pon 18:06, 05 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Byłem u mechanika i już OK. Może się to komuś przyda. Facet po prostu odkręcił śrubkę na górze parownika, wyjął śrubkę a do niej była przyczepiona sprężynka, potem włożył drucik w parownik coś tam ruszył i lagunka śmiga na gazie jak trzeba
I jeszcze pytanie: Czy po odpowietrzaniu układu chłodniczego, odkręcając śrubkę do odpowietrzania, tą od strony szyby, płyn powinien wyciekać przy wolnych obrotach, czy na wyskokich. U mnie na wolnych obrotach po odkręceniu śrubki nic nie leci, dopiero na wysokich obrotach i nie wiem czy mam dobrze odpowietrzony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ryba z laguny
Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:11, 17 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Rodzyn opis pierwsza klasa
Ja jestem na półmetku i nie mogę wycofać tych plastikowych rurek żeby wyciągnąć nagrzewnicę. są bardzo sztywne i boję się że mi popękają....
Czy jest na to jakaś rada czy może coś źle robię?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodzyn
Złota rączka
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Wto 14:28, 20 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
ryba z laguny napisał: | Rodzyn opis pierwsza klasa
Ja jestem na półmetku i nie mogę wycofać tych plastikowych rurek żeby wyciągnąć nagrzewnicę. są bardzo sztywne i boję się że mi popękają....
Czy jest na to jakaś rada czy może coś źle robię? |
Jesli odkreciles wszystkie srubki co trzymaja nagrzewnice w obudowie (3 szt) i srubki ktore trzymaja ta rurke (dwie szt) to nagrzewniczka powinna dac sie kawalkiem wysunac i delikatnie przesunac w dol - teraz powinna bezproblemowo sie wysunac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|