|
Renault Laguna Klub Polska LAGUNA KLUB POLSKA
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AdamSiedlce
Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 7:11, 20 Lip 2006 Temat postu: Kontrolka cewek, pedał gazu nie reaguje |
|
|
Problem jest następujacy: Laguna II rocznik 2001, silnik 1,8. W czasie jazdy zapala się kontrolka cewek, obroty "pływają" w zakresie 2-3 tysiące, brak reakcji na naciskanie pedału gazu. Poczatkowo po zdjęciu klemy z akumulatora było przez jakiś czas dobrze, teraz już po uruchomieniu silnika problem pojawia sie natychmiast. Prosze o pomoc. Co to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
k4jn
Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 12:37, 24 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
mam ten sam problem. jest to usterka ktora zaczayna wychodzic w lagunach z silnikami 1.8 16v rocznik 2001, 2002. usterka jest niezalezna od tego czy posiada sie instalacje gazowa czy tez nie. problem jest z modulem kontroli wtrysku.w sersisach renault nie potrafia tego naprawic. w moim przypadku po pierwszej probie naprawy jezdzilem samochodem przez tydzien po czym problem sie powtorzyl. po miesiacu znowu oddali mi samochod. wymienili modol na nowy, ale to jest tylko usuniecie skutku a nie przyczyny awari wiec z pewnoscia znow sie ona powtorzy. podobno jest jakis warsztat w piasecznie ktory rzekomo potrafi to naprawic, ale koszt tej naprawy wynosi 1800 zł. w kazdym badz razie sprawa zaczyna nabierac rumiencow. Reanault Polska zaczelo sie tym interesowac i byc moze cos w koncu z tym zrobia, bo samochodow z ta usterka pojawia sie coraz wiecej a oni i tak nie potrafia tego naprawic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AdamSiedlce
Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:07, 24 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Problem u mnie został rozwiązany. Serwis chciał wymieniać komputer za 2.500zł, a wystarczyło wymienić przepustnicę. Nowa kosztuje 1.300zł w serwisie. Ja kupiłem używaną za 250zł. Wymienić można samodzielnie, potrzebne dwa klucze: 13 i 10.
Radzę nie dać się naciągać serwisowi Renault. Po wymianie jeżdżę już kilka dni i jest ok.
Jeśli chodzi o używany komputer to można kupić czysty, do wgrania oprogramowania, za 400zł.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
k4jn
Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 23:14, 24 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
nie chce straszyc ale przepustnica byla pierwsza rzecza jaka u mnie wymieniono. tez kupilem uzywana i nic to nie zmienilo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AdamSiedlce
Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 13:01, 25 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
U mnie działa, już czwarty dzień. Silnik inaczej pracuje, przedtem pływały obroty, teraz ładnie jest. A przed wymianą przepustnicy raz na dzień stawał, a ostatniego dnia to co parę minut. Pod koniec odpalał się już źle, chyba, że ze wciśniętym w podłogę gazem, to przez chwilę dobrze, ale po zdjęciu nogi z gazu i zejściu obrotów do ok. 3000, kontrolka zapalała się i brak reakcji na pedał gazu.
Jestem dobrej myśli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maxkorzen
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 12:40, 26 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
a moze pompa albo filtr paliwa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
k4jn
Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 21:49, 28 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
NAPEWNO NIE POMPA ANIE FILTR PALIWA:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AdamSiedlce
Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 23:08, 28 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
A RENO to te strony czyta. Haha - czyta i nie wie co nam odpowiedzeć. N I G D Y wiecej nie kupie RENO , chyba, że film z tym aktorem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
inspektor
Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 0:17, 29 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Hejqm:-)
A ja żadnych problemów z Lagunką 1.8 16V nie mam a przebieg to 91 000 km, 2002r...chyba to zależy od modelu. Poprzedni właściciel też nie miał, wiem bo go znam
Oczywiście występują inne małe problemy, ale tylko mi powiedzcie jaki samochód używany ich nie ma ????? a mnie na nową Lagunke jak na razie nie stać chociaż jak Pan Bóg przykazał uczciwie zarabiam na chlebek
pzdr dla @ll
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AdamSiedlce
Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:12, 29 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Po 100.000 tys.sie zaczną (problemy).
Jeśli chodzi o wymianę rozrządu, to serwisy sugerują 100.000, ale mój pasek i koła po 100.000 były bez zarzutu. Można spokojnie dojeździć do 120.000 tak jak instrukcja przewiduje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AdamSiedlce
Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:14, 29 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
A tez znajomy powiedział (szczerze) ile razy walczył z przednim zawieszeniem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
inspektor
Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 19:30, 01 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Witanko:-)
Do AdamSiedlce...z zawieszeniem nie było preblemów poza wymianą drążka stabilizatora z lewej strony. Ja kilka dni temu wymieniłem sworzeń lewego koła i mam do wymiany drążek stabilizatora z prawej strony. Silentblocki na tylnej belce sa w dobrym stanie. Jeśli omijasz dziury i starasz się uwarzać na nierówności można troszkę pojeździc. Uważam że po przebiegu 90 tys km taki stan jest prawie idelany, zrzesztą sworznie były, bo jeden wymieniłem, jeszcze oryginalnie nitowane. Poprzednio miałem Forda Mondeo TD '98 i przejeździłem 25 tys rocznie bez wymiany elementów zawieszenia, a auto miało przejechane 350 tys km. Pewnie spytasz czemu sprzedałem, odpowiedź prosta...turbina była padnięta w trupa, dmuchawa ledwo dyszała i ... chciałem już lalę Poprzednia moja lala RT 2.0 z '96 roku miała przejechane 180 tys km i miała 5 lat...też nic się nie działo, a była po niezłym dzwonie. Moje zdanie znasz jak dbasz i uważasz i masz troszkę szczęścia bo trafiłeś na dobry model...to nic szczególnego ci sie nie zdarzy Ja w to wierzę !...i chcę czy nie chę muszę dbać bo wożę 21 miesięczne dziecko i żoncie w 8 miesiącu
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|