|
Renault Laguna Klub Polska LAGUNA KLUB POLSKA
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pitagoras3333
Klubowicz
Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rawicz
|
Wysłany: Czw 14:08, 18 Maj 2006 Temat postu: Klapka Wlewu paliwa!!! |
|
|
Witam!!!
Mój problem to ta nieszczęsna klapeczka otóż niechce się otwierać za pomocą przycisku w kabinie, po bliższych oględzinach okazało się ze pod klapką jest taki biały plastik i jest on poprostu wyrwany czyli całą klapke można wyciągnąć i jak sie do tego dobrać?
POMOCY!!!!
Przyznam że dotej pory problem ignorowałem, ale jak zatrzasne ten zamek to bez pomocy drugiej osoby niema sposobu żeby tą klapkę otworzyć samodzielnie na stacji zawsze musze korzystać z uprzejmości gości z obsługi!!, mam tego serdecznie dość!!!!!!!! POMOCY RODACY
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
crazytomi
Klubowicz
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: Czw 14:49, 18 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Kolego ale chyba nie wiesz, że posiadasz awaryjną metodę otwierania tej klapki, przy prawej lampie od wewnątrz bagażnika masz pod klapką takie czerwone ciągadełko z otworem ... powodzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Laguna Dave
Klubowicz
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: gorzow wlkp/poznan
|
Wysłany: Czw 15:07, 18 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
O dobrze wiedziec, bo nigdy niewiadomo co sie popsuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raf19
Klubowicz
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 914
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tłuszcz ( mazowieckie )
|
Wysłany: Czw 15:49, 18 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
No właśnie po tej stronie po której masz wlew jest taka jakby zaślepka .Po wyjęciu jej możesz między innymi wymienić żarówke w prawym świetle pozycyjnym i kierunkowskazie.Masz tam właśnie czerwoną dzwigienkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pitagoras3333
Klubowicz
Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rawicz
|
Wysłany: Czw 20:26, 18 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Dzięki serdeczne chłopaki!!!
Tylko ze u mnie cały ten mechanizm jest rozwalony i ciągnięcie nic tu nie pomaga może ktoś już taką usterke naprawiał? manual bardzo by się przydał wkurza mnie to strasznie już wolałbym tak klapke jak ma mój braciszek w alfie odchylasz i spokój i niema zadnej cholernej linki co się może urwać
Zresztą stwierdzam że Laguna ma kilka takich "debilnych" rozwiązań np central zamek w tylnej klapie
ech czekam na pomoc jak sie do tego mechanizmu dostać
pozdrawiam!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pitagoras3333
Klubowicz
Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rawicz
|
Wysłany: Śro 0:01, 24 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
witam!!!
Odświerzam temat, naprawde nikt nie wie jak naprawić mechanizm tej klapki?. Bo przeciez otwieranie jej za pomocą tego "dinksu" w bagażniku to tylko pół sierodek
Pozdrawiam!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pitagoras3333
Klubowicz
Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rawicz
|
Wysłany: Sob 20:00, 27 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Witam
No właśnie dziś rozwiązałem problem Klapki kosztowało mnie to 2 godziny roboty i steku przekleństw na kolejna tandete znalezioną w mojej Lalce problem polegał za złamanym trzpieniu który "oczywiście" jak to w Lagunce jest plastikowy żeby sie dostać do tego machanizmu konieczne było zdjęcie koła oraz nadkola, no ale po przebojach z tym mechanizmem trzpień sklejony skręcony i jeszcze owinięty "Drutem" nie ma prawa sie zepsuć!!
Koszt 0 zł
Koszt naprawy w serwisie? 80zł mechanizm i robocizna 80zł heh KPINA
Pozdro szczególnie ASO
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wirob
Dołączył: 08 Sty 2006
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice siedlec
|
Wysłany: Nie 20:52, 28 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
witam
ja u siebie otwieram klapkę śrubokrętem bo też mam urwany trzpień
początkowo denerwowało mnie to ale śmigam na LPG i zaglądam tam raz na 6 miesięcy jak dolewam paliwo
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kornholio
Klubowicz
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa okolice
|
Wysłany: Nie 21:16, 28 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
wirob napisał: | witam
ja u siebie otwieram klapkę śrubokrętem bo też mam urwany trzpień
początkowo denerwowało mnie to ale śmigam na LPG i zaglądam tam raz na 6 miesięcy jak dolewam paliwo
pozdro |
dolewasz paliwo raz na pol roku ? ja dolewam co miesiac za 100 zl
i raczej nie jeszcze na paliwie tylko odpalam i przelaczam na gaz...no chyba ze jakis awaryjny dojazd na stacje lpg jak sie gaz skonczy w trasie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Laguniator
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 22:20, 28 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
wirob napisał: | witam
ja u siebie otwieram klapkę śrubokrętem bo też mam urwany trzpień
początkowo denerwowało mnie to ale śmigam na LPG i zaglądam tam raz na 6 miesięcy jak dolewam paliwo
pozdro |
Podobno paliwo się starzeje i zalecane w przypadku instalacji LPG jest tankowanie PB małymi i częstymi dawkami, aby paliwo zbyt długo nie zalegało w baku...
A tak na marginesie: dla klapki paliwa też będzie lepiej, jeżeli będziesz ją częściej otwierał. Podobno "nieużywany organ zanika" jak to ktoś już na forum słusznie zauważył
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemo
Boss Regionalny woj. Wielkopolskie
Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 22:29, 28 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
tankowac mało albo o wyższej liczbie oktanowej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pitagoras3333
Klubowicz
Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rawicz
|
Wysłany: Pon 0:02, 29 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
wirob napisał: | witam
ja u siebie otwieram klapkę śrubokrętem bo też mam urwany trzpień
początkowo denerwowało mnie to ale śmigam na LPG i zaglądam tam raz na 6 miesięcy jak dolewam paliwo
pozdro |
Naprawa tej uciążliwej awari nie miała akurat z gazem nic wspólnego
bo poniewaz ja również śmigam na gazie na codzień a z klapki korzystam gdy tankuje benzynke aby mieć jej właściwy zapas w baku
Jeden znajomek pomykał swoim clio wyłącznie na gazie taka sytuacja trwała około roku i właśnie miesiąc temu żegnał ją oddając na szrot ( mechanik stwierdził "naprawa nieopłacalna")
A z klapeczką to taki zysk na tej operacji że śrubokręt wrócił na swoje miejsce
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arek
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kozi Gród ;)
|
Wysłany: Pon 23:01, 29 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Laguniator napisał: |
Podobno paliwo się starzeje i zalecane w przypadku instalacji LPG jest tankowanie PB małymi i częstymi dawkami, aby paliwo zbyt długo nie zalegało w baku...
|
Do gazu polecam tankować V-power racing 99 oktanów (Shell) - praktykuję to już od 4 lat, czyli od czasu, gdy musiałem wyjeździć zbiornik do końca, bo miałem problemy z zapalaniem na PB . Problem objawia się szczególnie latem, gdy odparowanie jest większe.
Lala, jak i inne renie mają coś takiego, jak odsysanie oparów ze zbiornika. Jak się jeździ na gazie i tak to pracuje cały czas
Znam patent z serwisu, gdzie należy to zablokować (zatkać). W silniku F3P jest to w lewym, górnym rogu gumowy wężyk dochodzący do pastikowej kostki (prawie przy podszybiu)
Jak mi przypomnicie na spocie w Lublinie, to podpowiem co, jak i gdzie
Wówczas ktoś może to tutaj opisze, bo ja z pamięci już raczej nie zdołam.
Pozdrawiam
Arek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|