|
Renault Laguna Klub Polska LAGUNA KLUB POLSKA
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
carver
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: Śro 21:32, 19 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Potwierdzam w 100 % . Dzisiaj założyłem sekwencję i zrobiłem 50 km ponad limit .
To jest mój trzeci samochód z gazem dwa pierwsze były z instalacją podciśnieniwą niby wszystko było OK ale zawsze jakieś duperele wychodziły a to falowanie wolnych obrotów , przygasanie po wrzuceniu na luz przy dużych prędkościach /szczególnie po wymianie filrta powietrza/
, straty dynamiki : niewielka w silniku 1.4 ale znaczna w 1.1 w którym podczas wyprzedzania musiałem dla własnego bezpieczeństwa przełączać na zasilanie benzyną , oraz zapaszek gazu zalegającego w dolocie po wyłączeniu silnika . Zaznaczam , że doświadczeń tych nabrałem podczas eksploatacji innych marek aut .
Już po pierwszym dniu widzę przynajmniej dwie ogromne zalety sekwencji : idealna kultura pracy silnika oraz brak strat dynamiki jednostki napędowej. Mam nadzieję , że podczas dalszej eksploatacjie nie rozczaruje mnie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Malczyk2000
Boss Regionalny woj. Lubelskie
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 21:55, 19 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
To brykaj teraz Lagunką kolego ile wlezie
Pozdraiwam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|