|
Renault Laguna Klub Polska LAGUNA KLUB POLSKA
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dab_
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocek
|
Wysłany: Pią 8:15, 21 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Witam Wroclawiaka
te 200zl za przelacznik to naprawde malo...w skali tego co cie w najblizszej przyszlosci czeka
A moze byc ciekawie biorac pod uwage ze zaczales od w zasadzie niewystepujacej w tym modelu usterki
Napisz cos wiecej o aucie, jaki przebieg, czy z niemiec
Po wakacjach chetnie sie spotkam, mam podobny model tylko dCi, to powymieniamy poglady - przerabialem juz sporo usterek bedzie mozna sobie poporownywac.
Co do xenonow to sa to D2R - odpal sobie to haslo na allegro to ci sypnie aktualnie wystawionymi aukcjami.
Pozdrawiam
dab
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
leniek
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 8:50, 21 Lip 2006 Temat postu: Re: Just Laguna |
|
|
inspektor napisał: | Hej loodki
Teraz prośba do kolegi który kupił żarówki na allegro.pl, mógłbyś mi podać od którego sprzedawcy nabyłeś i jaki miały symbol D2S |
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie są D2R, kupiłem philipsa i jest dobrze.
Wymiana jest banalnie prosta, trzeba powyginać troszkę łapki i już
A w najbliższym czasie jadę zmienić soft w gadającym komputerze.
Jakże mnie wkurza ta gadająca po niemiecku kobieta
Ach, i jeszcze jedno, otóż pisałem w którymś z postów
leniek napisał: | 2.0 IDE 16V 2002r.
silnik rzadki i występują dwa rodzaje rolek prowadzących z różną średnicą otworów wewnętrznych |
To jest nieprawda. Zmylił mnie błąd w bazie danych jednego z dystrybutorów części do "francuzów" .W tym silniku występuje rozrząd z jedną rolką prowadzącą i jednym napinaczem (stałe średnice wewnętrzne)
Jeśli kogoś wprowadziłem w błąd - PRZEPRASZAM
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
inspektor
Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 10:09, 21 Lip 2006 Temat postu: Lagunka |
|
|
Hejqm:-)
do dab_ ... jeśli chodzi o spotkanie to kolego jak najbardziej, jak bedziesz mogl to pisz ja jestem na miejscu juz po urlopie:-)
A co do autka to mam nasz krajowy salonowy wypust, pierwsza rejestracja 04.2002r, jeden właściciel, miła pani ze Śląska. Przebieg oryginalny z książki serwisowej + wejście przez ASO po VIN-ie na historię auta, taki sam jak w książce, tzn jak kupiłem było 89 500 km. Co do wymian, na razie wymieniłem dolny sworzeń wahacza lewy i mam jeszcze do wymiany prawy drążek stabilizatora i coś na belce z tyłu, tuleje czy jakoś tak, ale na razie sie trzymaja. Jeszcze oponki do wymiany bo już ledwo zipią no i klimę muszę chyba nabić bo coś cieniutko dmucha i pewnie jakiś grzybek się zadomowił. Mam prośbę dab_ napisz mi na co mogę "liczyc" najczęściej w Lagunce? pozdro:-)
dzięki leniek za pomoc chociaż teraz sprzedaje ten sprzedawca tylko jeden towar:-/
Jeśli ktoś zna innych rzetelnych sprzedawców proszę o namiary, chodzi o żarówki do xenonków D2R
U mnie gada kobitka ino po angielsku, juz sobie wyobrażam jaka lala
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dab_
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocek
|
Wysłany: Pią 16:14, 21 Lip 2006 Temat postu: Re: Lagunka |
|
|
inspektor napisał: | Hejqm:-)
do dab_ ... jeśli chodzi o spotkanie to kolego jak najbardziej, jak bedziesz mogl to pisz ja jestem na miejscu juz po urlopie:-)
A co do autka to mam nasz krajowy salonowy wypust, pierwsza rejestracja 04.2002r, jeden właściciel, miła pani ze Śląska. Przebieg oryginalny z książki serwisowej + wejście przez ASO po VIN-ie na historię auta, taki sam jak w książce, tzn jak kupiłem było 89 500 km. Co do wymian, na razie wymieniłem dolny sworzeń wahacza lewy i mam jeszcze do wymiany prawy drążek stabilizatora i coś na belce z tyłu, tuleje czy jakoś tak, ale na razie sie trzymaja. Jeszcze oponki do wymiany bo już ledwo zipią no i klimę muszę chyba nabić bo coś cieniutko dmucha i pewnie jakiś grzybek się zadomowił. Mam prośbę dab_ napisz mi na co mogę "liczyc" najczęściej w Lagunce? pozdro:-)
dzięki leniek za pomoc chociaż teraz sprzedaje ten sprzedawca tylko jeden towar:-/
Jeśli ktoś zna innych rzetelnych sprzedawców proszę o namiary, chodzi o żarówki do xenonków D2R
U mnie gada kobitka ino po angielsku, juz sobie wyobrażam jaka lala |
Ja dopiero przed wakacjami...jutro startuje tak ze spotkamy sie gdzies w sierpniu
Co do listy zyczen:
Predzej czy pozniej w karcie dostepne będą opcje:
- wymiana rozrzadu - gdzies w okolicach 100-110tys km,
- naprawa mechanizmu tylniej wycieraczki - jeśli auto było garazowane to opcja ta może się oddalic
- zawieszenie przod - sworznie już zaczynsz przerabiac dojda drazki, laczniki stabilizatora wraz z jego guma,
- z tylu tylko wymiana "silentblokow"tylniej belki - ale to dopiero jak wyraznie będziesz slyszal jak ci z tylu cos się tlucze,
- lampy już przerabiasz, choc troche wczesnie, ja jeszcze jezdze na oryginalach i sa ok.,
- jak już o lampach to dojdzie problem zacierajacych się dysz spryskiwaczy lamp, jak wyjda to nie będą chcialy się w calosci schowac bądź wcale nie wyjda
- problemy ze skrzynia biegow - ciezko wchodzacy 1 bieg bądź wsteczny, slyszalne huczenie ze skrzyni - wymiana kompletu lozysk,
- regeneracja turbiny,
- wycieki z miski olejowej,
- problemy z elektronika (czujniki powietrza i slot z karta)
- wymiana gumy-lacznika skrzyni z silnikiem - niestety zrywaja się gumowe polaczenia w niej a sa tylko oryginaly za pare stowek
- pekniety ceramiczny wklad w katalizatorze - jechac będzie nadal jechac ale będzie rzęzic podczas jazdy, naszczescie lagunka jest dobrze wygluszona i nie slychac w kabinie, tylko wstyd na zewnatrz
- pompka pedalu sprzegla - zaciera się i nie odbija pedalu - do wymiany - co jest klopotliwe bo trzeba zrzucic skrzynie lub atrapa jak za dawnych lat - na sprezynke
- trzeszczaca deska kierowcy, ciezko wyleczyc
- awaria regulatora podparcia ledzwiowego fotela kierowcy,
- stukajaca kolumna kierownicy,
Co do klimy to podjedz do NORAUTO kolo AUCHANa to za 200zl zrobia diagnostyke wraz z wymiana calego czynnika chlodzacego, przy okazji możesz tam kupic tani filtr p-pylkowy i odgrzybiacz i sobie to tam samemu odpalic lub u nich za 100zl
Gdzie masz zamocowana gasnice? Pytam bo kupilem autko bez niej i nie wiem gdzie standardowo w GTOUR jest jej miejsce.
Tylko się nie przestrasz i nie sprzedaj jej )))
To sa typowe dla tego modelu usterki ale nie jest powiedziane ze musisz je wszystki zaliczyc
Oczywiście nie jest to kompletna lista, jest tego wiecej i zapewne kilku kolegow dorzuci kilka swoich kamyczkow
Jak jest sprawna (SA TAKIE CHWILE!!!) to naprawde się extra jezdzi i takich momentow zyce ci jak najwiecej.
Pozdrawiam
dab
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
inspektor
Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 0:53, 22 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Hejqm:-)
Nooo dab_ ktoś mniej odważny pewnie by pojechał już w niedziele na giełdę pchnąc swój bolid ale tu trafiła kosa na kamień ! nie dam się, będę walczył ! a tak na serio to rozrząd już mam wymieniony, turbinki nie mam a co do klimy to dziś zaliczyłem serwis ale na Grota Roweckiego 129 łącznie z nabiciem i odgrzybianiem i dolewką oleju 140 zygli, nie jest źle:-)
Mam jedno ważne pytanko, coś mi się wydaje że moje reflektorki słabo świecą tzn. jasno ale blisko:-/ a nie mam regulacji ręcznej, wszycho się robi automatycznie...jest jakaś może regulacja na samej lampie ?...bo seryjnie mam wrażenie że coś bliziutko ...a zawieszenie to chyba normalka na naszych drogach w każdym aucie pada (( jedna rzecz kórej nie widzę w twojej liście, hehe, to skrzypiące siedzisko kierowcy, chyba muszę jakoś je podlać olejem albo jakimś innym cudem, bo mnie doprowadza do pasji:-/
Nie wiem jak ty ale ja robie małe przebiegi, poprzednim autem zrobilem 25 tys przed dwa lata z tego 7 tys za granicą na wczasach, więc jak widzisz nie ma tego dużo i odpukać dłużej będę czekał na usterki )))
a gaśnica jest z tyłu w bagażniku po prawej stronie na ściance na takiej obejmie, zresztą sam wkrótce obadasz:-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Alonso
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 21:36, 26 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
dab_ napisał: | przelacznik... ...w zasadzie niewystepujacej w tym modelu usterki |
Nieprawda! Mi też nie odskakuje.
Będę się musiał za jakąś używką rozejrzeć.
Czy żeby go wymienić muszę zdjąć kierownicę? Wiecie: sprawa poduszki - dlatego się pytam.
dab_ napisał: | problem zacierajacych się dysz spryskiwaczy lamp, jak wyjda to nie będą chcialy się w calosci schowac
|
U mnie tak się dzieje, ale tylko zimą i tylko z prawym psikaczem. Wiecie jak ten problem rozwiązać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|