|
Renault Laguna Klub Polska LAGUNA KLUB POLSKA
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarecki
Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 0:41, 19 Lip 2006 Temat postu: Czy to normalne 4 tysie obrotow przy 110km/h ? |
|
|
I jeszcze jak mu dodaje gazu to czuje czasami takie delikatne rwania ale to sie dzieje jak mam wysokie obroty. Co wy na to powiecie???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
crazytomi
Klubowicz
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: Śro 7:48, 19 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Ten typ tak ma ... ja mam 110 przy 3 tys. a przy 4 to już 140 więc jest różnica w komforcie jazdy ale za to macie 25 kucyków więcej ... tylko strasznie hałaśliwe te Wasze koniki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Malczyk2000
Boss Regionalny woj. Lubelskie
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 8:29, 19 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Hm nie wiem czy to normalne. Ja mam 2.0 8V i 110km/h mam przy 3 tyś obrotów. Swoją drogą to przy 4 tyś robi się hałaśliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacek87
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pomiechówek
|
Wysłany: Śro 8:37, 19 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
To jedź na 4 przy 6tyś to zobaczysz wtedy jak jest
180 na blacie a na hałas nie zwracasz już uwagi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemo
Boss Regionalny woj. Wielkopolskie
Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 9:46, 19 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
hmm, chyba cos jest nie tak. ja prz 4 tys. mam ok 140 na 5 biegu. jak bede mial okazje to dzisuaj jescze sie dokladnie przypatrze na obroty i predkosc. Może jakies lipne paliwko zalałeś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarecki
Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 10:06, 19 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
A co o tym myslicie???
RNIL napisał: | Nie wiem jak jest w L II (sam mam L I 1,8 8V) ale żabojady lubią robić nadmiarowe otworki w kolektorze dolotowym, zaślepiane później takimi kapturkami. W L I te kapturki bardzo często spadają wtedy silnik ssie lewe powietrze i obroty idą w górę. Moja propozycja: zanim kupisz silniczek krokowy pooglądaj dokładnie czy wszystkie rurki i zaślepoki od podciśnienia są na swoim miejscu. Następnie możesz sprawdzić krokowca czy coś mu nie dolega. Mogę się mylić bo konstrukcja L II może być inna ale sprawdzić nie zaszkodzi. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarecki
Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 10:08, 19 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Czy ktos moglby mnie poinstruowac gdzie znajduja sie owe otworki? Wczoraj szukalem tego ale lipa dzisiaj zrobie fotke silnika to moze mi cos doradzicie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RNIL
Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:49, 19 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Kolego Jarecki mój post o otworkach a dokładniej o niezaślepionych króccach podciśnienia na kolektorze dolotowym dotyczył wariowania silnika na wolnych obrotach i był w zupełnie innym wątku. Nie bardzo rozumiem co moja wypowiedź ma wspólnego z obecnym wątkiem.
A co do 4 tys. obrotów i 110 km/h to może ktoś robił przeszczep skrzyni biegów i zapodał z innego modelu np. do 1,8 założył skrzynię od 2,0 ewentualnie od 1,8 ale z innego rocznika lub fragmentu (bo mu się napęd "rozpiął" i wymienił sam mechanizm różnicowy). Renault miało w cholerę odmian skrzyń biegów różniących się np. przełożeniem mechanizmu różnicowego lub przełożeniami poszczególnych biegów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
merphi
Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:51, 19 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
mam ten sam silnik i przy 4k rpm mam ok 140km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacek87
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pomiechówek
|
Wysłany: Śro 11:54, 19 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
To pewnie przez skrzynię. jak ja kupiłem lagune to na 5 przy 3 tyś obrotów miałem 100, lecz mi padła skrzynia i kupiłem drugą, od takiego modelu co miałem samochód i teraz mam 110 przy 3tyś. Ktoś grzebał przy skrzyni, może robił, ją na przyśpieszenie, żeby było lepsze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
carver
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: Śro 20:47, 19 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Ten temat był oklepany wcześniej na tym forum . Silnik z wersji 2.0 S
16V - Volvo , ma krótko zestrojoną skrzynię dlatego tak wysokie obroty już przy 110 km/h .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
merphi
Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:17, 19 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
nie do konca, ja mam dokladnie 2.0s i przy 4 tys mam ok 135-140, co jest logiczne zwazywszy ze auto rozpedza sie jeszce o 65km wiecej, a pozostalo tylko 2,5 tys rpm.
jak by przy 110 bylo 4 tys to auto by maks szlo 180 albo mniej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andrzej_W
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 7:02, 21 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Zaskakujące to jak skrajnie różne skrzynie montowano w Lagunach, W mojej Lagunie przy 3 tyś na 5 biegu mam 140 km/h. Takie przełożenia o których piszecie czyli 4 tyś i 140 km/h to ja mam na 4 biegu. Przyspieszenie na 5 biegu jest oczywiście symboliczne ale zawsze przecież można zredukować bieg przy wyprzedzaniu. Za to 180 km/h osiąga się przy obrotomierzu poniżej 4 tyś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Malczyk2000
Boss Regionalny woj. Lubelskie
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 7:31, 21 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Ja dzisiaj się przyjrzałem i przy 4 tyś mam 150 km/h - silnik 2.0 F3R
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kornholio
Klubowicz
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa okolice
|
Wysłany: Pią 21:43, 21 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Malczyk2000 napisał: | Ja dzisiaj się przyjrzałem i przy 4 tyś mam 150 km/h - silnik 2.0 F3R |
Mam dokladnie tak samo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|