|
Renault Laguna Klub Polska LAGUNA KLUB POLSKA
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aadasiek
Klubowicz
Dołączył: 26 Kwi 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Czw 7:20, 18 Maj 2006 Temat postu: co sę dzieje??? |
|
|
witam mam problem Lagunke kupiłem miesiąc temy i zauważyłem że znika mi olej z silnika, z 95roku, motor 2.0 16V z przebiegiem 213 tys km samochód zciągnołem z Szwajcarji
Przy odpalaniu i eksploatacjji nic się nie dzieje nic nie dymi nie kopci ani na benznie ani na gazie, ale jak odkręce korek wlewu oleju do silnika w czasie pracy oczywiście to chlapie czy tak ma być a jak nie to gdzie ten olej się podziewa???
pozdrowionka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FRELUB
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stegny
|
Wysłany: Czw 7:27, 18 Maj 2006 Temat postu: Re: co sę dzieje??? |
|
|
aadasiek napisał: | witam mam problem Lagunke kupiłem miesiąc temy i zauważyłem że znika mi olej z silnika, z 95roku, motor 2.0 16V z przebiegiem 213 tys km samochód zciągnołem z Szwajcarji
Przy odpalaniu i eksploatacjji nic się nie dzieje nic nie dymi nie kopci ani na benznie ani na gazie, ale jak odkręce korek wlewu oleju do silnika w czasie pracy oczywiście to chlapie czy tak ma być a jak nie to gdzie ten olej się podziewa???
pozdrowionka |
To jest właśnie przypadłość silnika N7Q.Raz ,że ten silnik przy dynamicznej jeździe bierze olej , a dwa że wychlapuje korkiem wlewu bądź na łączeniu odmy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aadasiek
Klubowicz
Dołączył: 26 Kwi 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Czw 8:06, 18 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
witam cię ale czy to idzie w jakiś sposób zneutralizować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aadasiek
Klubowicz
Dołączył: 26 Kwi 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Czw 8:09, 18 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Lub usprawnic aby ten olej jednak pozostawał w silniku tam gdzie jego miejsce przecież te silniki są dość trwałe troche mnie to zaskoczyło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
merphi
Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 8:51, 18 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Przy spokojnej jezdzie moj silnik nie bierze oleju, przy ostrej (do 180, duzo redukcji, obroty ponad 6k) zuzywa mi ok 1l-1,5l na 10tys, czyli praktycznie nie zuzywa oleju. Silnik N7Q, przebieg pod 200 tys.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aadasiek
Klubowicz
Dołączył: 26 Kwi 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Czw 9:17, 18 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
merphi a jak długo jeździsz już z tym silnikiem bo jua mam ją od miesiąca i tak szczerze mówiąc to jak na 140 koni to troche kiepsko mi to idzie fakt kaktem że ponad 210 to już ciołem ale te przyśpieszenie to trochę nie takie
a jak masz z korkirm wlewy oleju po otwarciu przy pracy silnika też ci hlapie czy nie
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
merphi
Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 9:21, 18 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Co do przyspieszenia, to popatrz sobie na charakterystyke silnika. Moc zaczyna sie w gornych partiach obrotow, ponizej 4 tys jest strasznie mulasty ale jak sie juz wkreci to idzie. Moja do setki ma 10s (na bezynie 95, seryjnie pisza 9,7 ale auto ma juz ponad 10 lat wiec zuzycie silnika na pewno ma jakis wplyw).
A co do chlapania korka to odkrecalem tylko przy zimnym silniku wiec nie zauwazylem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodzyn
Złota rączka
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Czw 11:28, 18 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Chlapac musi bo walek/walki sa pod korkiem i po zdjeciu korka przy pracujacym silniku chlapac poprostu musi. Jesli korek jest prawidlowo zakrecony i mimo to cieknie olej to wymiana korka powinna zalatwic sprawe - winna gumowa uszczelka korka (chyba wyjmowana wiec mozna cos dopasowac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aadasiek
Klubowicz
Dołączył: 26 Kwi 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Czw 11:33, 18 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
rodzyn a co powiesz na doegliwość jaką opisuje na samej górze bo znam się trochę na samochodach ale tym razem sam nie wiem gdzie ten olej się podziewa nie kopci nie dymi odpala elegancko a jednak ten olej gdzieś ginie tylko gdzie i w jaki sposób a jeszcze jedno jak wymieniałem świece pd tą obudową silnika zauważyłem że jest olej i też jestem ciekawy dlaczego on ta jest bo chyba nie powinno go tam być prawda
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodzyn
Złota rączka
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Czw 12:32, 18 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
aadasiek napisał: | rodzyn a co powiesz na doegliwość jaką opisuje na samej górze bo znam się trochę na samochodach ale tym razem sam nie wiem gdzie ten olej się podziewa nie kopci nie dymi odpala elegancko a jednak ten olej gdzieś ginie tylko gdzie i w jaki sposób a jeszcze jedno jak wymieniałem świece pd tą obudową silnika zauważyłem że jest olej i też jestem ciekawy dlaczego on ta jest bo chyba nie powinno go tam być prawda
pozdro |
Ktos juz piasal o oleju pod obudowa silnika N7Q wiec na dokladniejsze info musisz poczekac ale moze on sie zbierac przez ta nieszczelnosc korka lub nidokrecone swiece.
Ile tego oleju bierze np. na 1000km. Jesli jezdzisz naprawde dynamicznie to nie powinienes sie dziwic ze znika ok. 1l na 1000km ale jesli jezdzisz spokojnie, nie krecac silnika powyzej 4tys/obr to nie powinno go znaczaco ubywac. Silnik ktory "BIERZE" olej wcale nie musi mocno kopcic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aadasiek
Klubowicz
Dołączył: 26 Kwi 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Czw 12:42, 18 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
przejechałem ponad 1000 i na bacie z połowy miarki spadło prawie do końca a jazda moja narazie nie przekracza 3 tys obrotów także troche mnie to dziwi
a jeszcze jedno kumpel mi nadsuną że to mogły paś uszczelniacze tak szczeże mówiąc chyba na to wygląda ale będę wiedział po południu zaprowadze do mechanika i się okaże jutro się odezwę i dam wam odpowiedz
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Malczyk2000
Boss Regionalny woj. Lubelskie
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 17:15, 18 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
to zdecydowanie za dużo. Ja przejechałem 10 tyś i przy wymianie miałem poziom 3/4 bagnetu a początkowo było max. więc przez 10 tyś km ubyło mi tylko 1/4 bagnetu. Silnik 2.0 F3R i pomykam na dopalaczu LPG.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raf19
Klubowicz
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 914
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tłuszcz ( mazowieckie )
|
Wysłany: Czw 17:21, 18 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
U mnie od wymiany do wymiany czyli 15 tys km trochę ubywa.Rok temu jak wymieniłem w ASO i było zalane na fula tzn caly bagnet to w tym roku na wiosne było mało około o,5 cm do minimum wlałem około 0,5 l i przy wymianie też już było mało.Nie ukrywam że spala mi olej.Ale producent przewiduje zużycie oleju nawet chyba większe nż jest u mnie więc się nie przejmuję.Ale kilka razy przygazowałem tzn obroty na poziomie 6000 obr/min ( na dwójce 87 km/h i na trójce równe 130 km/h ).Silnik ma POWER a ja czasem lubię to wykorzystać więc się nie opie...lam Ale jak wymieniłem ostatnio olej to jest czyściusieńki niczym z bańki.Czasem trudno dostrzec pociom na bagnecie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aadasiek
Klubowicz
Dołączył: 26 Kwi 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Pią 7:08, 19 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Witam wszystkich byłem wczoraj u dwóch mechaników i powiem wam jedno silnik czysty nie puszcza oleju i każdy mi powiedział że NIERZE!!!!
olej poprostu został rozbryzgany po całym silniku mówią że to normalne a jak ostygnie i oczieknie to wraca do swojego poziomu
zobaczymy jak jest u mnie
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|