|
Renault Laguna Klub Polska LAGUNA KLUB POLSKA
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
radek.
Klubowicz
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła
|
Wysłany: Pon 23:15, 19 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
rodzyn napisał: | Witam. No to Radek mnie wyprzedzil z odpowiedzia. A moje zainteresowanie V6 wynika z tego ze jestem chyba fanem takich silnikow i moge juz teraz powiedziec ze nie kupie juz 4cyl. Co do gazowania to kiedys tez bylem stanowczym przeciwnikiem ale ekonomia wygrala.
Jeszcze slowo do Radka. 5000zl za sam silnik to za wiele bo do tego dochodzi cale mnostwo podzespolow ktore trzeba przy takiej operacji powymieniac. Lepiej poszukac calej laguny na przekladke najlepiej jakiegos anglika lub rozbitka. W lato na slomczynie (gielda) widzialem anglika w pelnej opcji po dachowaniu za 5500zl i wydaje mi sie ze to byla godna uwagi oferta bo mamy wtedy wszystko co potrzeba. |
Zgadza się 5000 za silnik to dużo dlatego ja niestety pozostaję na razie przy swoim 2.0.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marco
Administrator
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 1327
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Pon 23:35, 19 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
rodzyn napisał: | Marco napisał: | rodzyn napisał: | Witam. No to Radek mnie wyprzedzil z odpowiedzia. A moje zainteresowanie V6 wynika z tego ze jestem chyba fanem takich silnikow i moge juz teraz powiedziec ze nie kupie juz 4cyl. Co do gazowania to kiedys tez bylem stanowczym przeciwnikiem ale ekonomia wygrala.
|
Nie zrozumcie mnie źle.
Ja wiem, że to jest osobista sprawa, ale skoro niestać kogoś na paliwożerene auto, to po co tak owe kupować, skoro wiadomo, że będzie problem z utrzymaniem go... Niechce nikogo ganiać, ani nic w tym stylu. Mam nadziejęm, że nikt się nie poczuje urazony.
|
W moim przypadku zagazowanie polega na zredukowaniu w jakims stopniu nieuniknionych kosztow zwiazanych z normalnym uzytkowaniem auta na codzien (praca). Zmiana silnika na wiekszy i mocniejszy to dla poprawienia komfortu psychicznego i zadowolenia z jazdy bo moim zdaniem to jest w jezdzie najfajniejsze a to ze bedzie palil o te 3 czy nawet 5 litrow wiecej to juz schodzi na drugi plan.
A z tym urazeniem to chyba zartujesz . Obrazic sie za takie cos to normalnie przesada.
Pozdrawiam. |
Wiesz, wole dmuchać na zimne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|