|
Renault Laguna Klub Polska LAGUNA KLUB POLSKA
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
leko34
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:44, 05 Mar 2006 Temat postu: CO JEST |
|
|
MOŻE JUŻ KTOŚ MIAŁ TAKIE PROBLEMY, CZASAMI PO WCIŚNIECIU SPRZEGŁA PRZY ZIMNYM SILNIKU ZAPALAJĄ MI KONTROLKI I SAMOCHÓD GAŚNIE,CO MOŻE BYC PRZYCZYNĄ. POZDRAWIAM UŻYTKOWNIKÓW LAGUNY
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodzyn
Złota rączka
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Nie 23:21, 05 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Dobrze by bylo jak bys napisal jaki model laguny (1 czy 2) silnik (F czy N) sterowanie sprzeglem (linka czy hydraulika), przybilizony przebieg jaki przejechales na sprzegle i jakie kontrolki sie zapalaja i czy przy tym "zjawisku" wystepuja jakies zgrzyty - to jest podstawa do udzielenia jakiejkolwiek odpowiedzi.
Prawdopodobnie cos jest nie tak ze sprzeglem lub elementem skrzyni biegow (jakby cos blokowalo) - jak napiszesz cos wiecej to moze mi (i innym) cos to podpowie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
leko34
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:04, 06 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
silnik 2,0 94r. nie ma żadnych zgrzytów ani innych odgłosów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodzyn
Złota rączka
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Pon 20:56, 06 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
A wiec masz silnik F3R. No to w takim przypadku raczej wykluczam skrzynie biegow i sprzeglo i raczej cos jest z samym silnikiem a dokladnie z jego osprzetem. Czyli gasnie tylko na zimnym silniku - byc moze jest to wina czujnika ssania (nie daje bogatrzej mieszanki) i silnik przygasa. Czesto tez tak jest jak sa stare swiece zaplonowe i stary filtr powietrza.
Napisz jeszcze czy masz instalacje gazowa (jesli tak to czy dzieje sie to tylko na gazie i / lub benzynie), czy dziala czujnik ssania (po uruchomieniu silnika z rana obr. powinny byc wyzsze niz normalnie ok. 1200-1300obr/min) i czy gasnie tylko przy wciskaniu sprzegla czy tez i bez jego wciskania. A i jeszcze czy dzieje sie to jak samochod jedzie czy stoi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz-r
Klubowicz
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pilawa
|
Wysłany: Wto 10:19, 07 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Kolego Rodzyn, czy jest jakiś temat na którym byś się nie znał?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz-r
Klubowicz
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pilawa
|
Wysłany: Wto 10:23, 07 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Informację o tym, czy wzbogacić mieszankę ze względu na zimny silnik komputer wtrysku bierze z czujnika temperatury silnika, więc może ten czujnik sprawdzić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodzyn
Złota rączka
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Wto 12:08, 07 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
lukasz-r napisał: | Informację o tym, czy wzbogacić mieszankę ze względu na zimny silnik komputer wtrysku bierze z czujnika temperatury silnika, więc może ten czujnik sprawdzić? |
Dokladnie o tym czujniku temperatury pisalem - nazywaja go czujnikiem ssania (bynajmiej tak mi sie wydaje) i jest on zamontowany w tym plastiku co termostat (dokladnie obudowie termostatu i jest tam jeszcze czujnik ktory przekazuje informacje o temp. na deskie rozdzielcza). Zadaniem tego czujnika jest wzbogacenie mieszanki jak silnik jest zimny (czyli ssanie) a napisalem o nim dlatego bo sam mialem z nim problemy a dokladnie nie dzialal i po nocy jak odpalalem silnik to musialem trzymac caly czas gaz zeby silnik nie zgasl.
Jest sporo rzeczy o ktorych jeszcze nie wiem w lagunie ale tak jak pisalem wyzej ze mialem z tym czujnikiem doczynienia - nie dzialal i silnik jak byl zimny gasl a moj mechanik twierdzil ze to uszczelka pod glowica (gdybym sam nie zaczol grzebac to wwalil by mnie w koszta). Najpierw trzeba samemu wszystko poprzegladac (wymienic swiece, filtry itp.) i jak nic nie pomaga to dopiero wtedy do majstra (ja najczesciej tylko po jego opinie na temat usterki).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
leko34
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:33, 07 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
DZIĘKI ZA PORADY, SPRÓBUJE WYMIENIĆ ŚWIECE I FILTR BO JESZCZE TEGO NIE WYMIENIAŁEM, PRZY OKAZJI JAKIE POLECACIE ŚWIECE
I JESZCZE JEDNO PYTANIE. DZISIAJ ZAPALIŁY MI KONTROLI OD BRAKU PŁYNU W SPRYSKIWACZACH I KONTROLKA -SERW. DOLAŁEM PŁYNU A ONE DALEJ ŚWIECĄ.POZDRAWIAM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marco
Administrator
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 1327
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Wto 19:40, 07 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Z tą kontrolka jest tak (nie wiem dokładnie), że samochód misu byc parę razy uruchomiony po usunięciu "problemu", żeby ta kontrolka znikneła...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marco dnia Wto 20:13, 28 Mar 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fugas
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GIŻYCKO
|
Wysłany: Wto 20:03, 28 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Moim skromnym zdaniem, należy sprawdzić luzy zaworowe, zbyt małe luzy powodują gaśnięcie zimnego (a nawet ciepłego) silnika po wciśnięciu sprzęgła i puszczeniu pedału gazu.Luzy powinny być sprawdzane na całkowicie zimnym silniku (najlepiej po nocy).Na ssących = 0,2mm, na wydechowych=0,4mm.Ja sprawdziłem i były bardzo małe.Po regulacji (wymianie płytek) samochód nie gaśnie, jest dynamiczny i mniej pali.Dodam,że też szukałem winy w czujnikach, silniczku krokowym itp.itd.Powodzenia.
Laguna RT '94r. F3R +LPG.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodzyn
Złota rączka
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Śro 14:04, 29 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
fugas napisał: | Moim skromnym zdaniem, należy sprawdzić luzy zaworowe, zbyt małe luzy powodują gaśnięcie zimnego (a nawet ciepłego) silnika po wciśnięciu sprzęgła i puszczeniu pedału gazu.Luzy powinny być sprawdzane na całkowicie zimnym silniku (najlepiej po nocy).Na ssących = 0,2mm, na wydechowych=0,4mm.Ja sprawdziłem i były bardzo małe.Po regulacji (wymianie płytek) samochód nie gaśnie, jest dynamiczny i mniej pali.Dodam,że też szukałem winy w czujnikach, silniczku krokowym itp.itd.Powodzenia.
Laguna RT '94r. F3R +LPG. |
bardzo cenna uwaga. Czesto piszemy o roznych rzeczach do sprawdzenia a jakos LUZY ZAWOROWE nam umykaja a to tez moze stwazac problemy z niestabilna, brakiem mocy i gasnieciem silnika. (dotyczy silnikow 1.8 - 2.0 8V)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|