|
Renault Laguna Klub Polska LAGUNA KLUB POLSKA
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kokosz
Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z okolicy :)
|
Wysłany: Pon 15:35, 10 Lip 2006 Temat postu: 2 problemy: z zapalaniem i "gazowe" |
|
|
ZAPALANIE
Odpala jak jej się chce - może zaskoczyć za pierwszym razem a można też kręcić godzinę, jak się uprze to nie odpuści, strzeli focha i tyle niezależnie czy silnik ciepły czy też zimny. Znaczy się silnik zdaje się zaskakiwać, ale tylko na ułamek sekundy i gaśnie - objaw identyczny jak przy odpalaniu z włączonym immobilajserem.
PROBLEM GAZOWY
Było idelanie przez ostatnie 12kkm ale niestety sielanka się skończyła. Po odpaleniu, rozgrzaniu silnika i przełączeniu na gaz obroty zaczynają falować, przy dodaniu gazu krztusi się i nie ma mocy. Kilka razy wystrzeliło jak z armaty i rozerwarwało obudowę filtru powietrza (wymieniłem na nową). Najciekawsze jest to, że nie jest tak cały czas ale tylko zależne od "widzimisię" lali, można powiedzieć w 2/3 przypadków - jak zgaszę silnik i odpalę od razu (o ile odpalę - patrz wyżej) objaw może zniknąć, ale niekoniecznie.
Odpalam zawsze na benzynie bo innej opcji nie ma; instalacja 2 generacji. Pare tygodni temu wymienione świece na "jakieś tam" (nie pamiętam, iskra 0.9 jak wyczytałem na forum dla F3R), kable WN i filtr gazu (wszystko na raz) ale problemy zaczęł się po około 3 tygodniach od tego faktu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafffi
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Pon 16:57, 10 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Moja rada: zmien kable wysokiego napiecia. Moze tez byc cewka, ale kable sa tansze, wiec zacznij od nich.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kokosz
Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z okolicy :)
|
Wysłany: Wto 21:31, 11 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
kable nie pomogły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adam_w
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Wto 22:41, 11 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Sprobuj przeczyscic silniczek krokowy i jego gniazdo
u mnie pomoglo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
omanbik
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 13:29, 13 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
dzisiaj bylem u gaziaza bo tez mi strzelalo i gasl na wolnych obrotach ( po nagrzaniu) poprzedni stwierdzil ze to wina sondy i kazal najpierw sprawdzic
a prawda bylal taka ze byla za uboga mieszanka !!!! (az sie boje co bedzie z zaworami bo jutro jade na regulacje) obecny gazownik ustawil i samochod ladnie pracuje lepiej przyspiesz nie dusi sie i nie strzela a iz benzyny na gaz przelacza plynnie
poprzednoo tamten palant ustawil mi na 8 krokow- jak to mialo chodzic- chlal jak smok
moja rada jedz na regulacje i bedziesz wiedzial zaplacisz 30zl i sie dowiesz byc moze tez sonda ci padaa na benzynie pojedzie natomiast na gazie bedzie kulal - to jest najtanszy sposob
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kokosz
Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z okolicy :)
|
Wysłany: Śro 11:08, 26 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Jakie powinno być natężenie na cewkach? Na jednej pokazało 25 a na drugiej 9 kOm majster więc zmienił tą drugą na nową i... dalej pokazuje 9kOm. Ki diabeł ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kokosz
Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z okolicy :)
|
Wysłany: Pią 15:33, 28 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
małe sprostowanie po wczorajszej wizycie u majstra - jestem zielony z mechaniki więc piszę jak zapamiętałem (sprostowanie mile widziane):
1) obie cewki były uszkodzone (na każdej po jednym uzwojeniu), wymienione; opór (nie jak natężenie napisałem wcześniej) jest normie
2) pompa paliwa - wymieniłem chwilowo na używkę ale szukam nówki
Problem z zapalaniem zniknął (odpalałem dziś i wczoraj około 25 razy); objawy duszenia się przy ruszaniu (o których nie napisałem) jak ręką odjął
ale:
3) dziś q...wa jeden wentylator na chłodnicy się zatarł i znów wydatek a miejscowy szrot nie chce sprzedać pojedynczo tlko komplet (250zł); działąjący kręci się na max obrotach a w chłodnicy się prawie gotuje - może ktoś wie gdzie dostanę (wysyłkowo najlepiej albo w pomiędzy Łodzią a Kaliszem?)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|