 |
Renault Laguna Klub Polska LAGUNA KLUB POLSKA
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Seb_s
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skawina
|
Wysłany: Sob 21:37, 08 Lip 2006 Temat postu: Laguna 2.0 IDE + TURBO ? |
|
|
Co byście poweidzieli na założenie turbiny do Laguny 2.0 IDE z końcówki roku 2001. Mam teraz 140 koni mechanicznych, na ile to zwiększy moc i co ze spalaniem. A najważniejsze gdzie to założyć i jaka jest cena. Czekam na odpowiedzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raf19
Klubowicz
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 914
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tłuszcz ( mazowieckie )
|
Wysłany: Sob 21:41, 08 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Czy do bezpośredniego wtrysku mozna turbinę tego nie wiem.Jeśli można to autoryzowany warszat na pewno Ci to dobrze założy.A koszta myślę że od 8000 zł w wzwyż.Nie piszę górnej granciy bo na pewno jest niograniczona
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marco
Administrator

Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 1327
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Sob 22:14, 08 Lip 2006 Temat postu: Re: Laguna 2.0 IDE + TURBO ? |
|
|
Seb_s napisał: | Co byście poweidzieli na założenie turbiny do Laguny 2.0 IDE z końcówki roku 2001. Mam teraz 140 koni mechanicznych, na ile to zwiększy moc i co ze spalaniem. A najważniejsze gdzie to założyć i jaka jest cena. Czekam na odpowiedzi.  |
Wszystko zalezy ile chcesz przeznaczyć pieniedzy na tą operację. Najlepiej byłoby, jakbyś udał sie do dobrej fimy zajmującej się tuningiem mechanicznym, aby doradzili Tobie co bedzie najlepsze dla twojego silnika. CO do przyrostu wszystko zależy od tego jakiej wielkości zainstalujesz turbinę oraz jak zostanie zaprogramowany komputer
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
andre3
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Nie 0:11, 09 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
witam.ja spotkałem sie z turbiną w idei.niestety należy mocno zainwestować welementy silnika ponieważ samo turbo powoduje częste awarie silnika.do wymiany są tłoki,korby,obróbka głowicy zawory wałki.natomiast głównym problemem jest to że silnik F5R czyli idea ma bezklinowy rozrząd i jest on podatny na przestawienia.ale dla chcącego nic trudnego.tylko koszt to ponad 10 tyś zł lekką ręką.
pozdrawiam.
lag.newada milenium 1.8 16v 99r
bmw 325 24v coupe 200hp 94r oba bez nitro lpg.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kornholio
Klubowicz
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa okolice
|
Wysłany: Nie 18:46, 09 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
czyli wychodzi na to ze prosciej byloby kupic lagune 3.0 V6 niz wlozyc turbo do 2.0 8V
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodzyn
Złota rączka
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Śro 20:57, 12 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
kornholio napisał: | czyli wychodzi na to ze prosciej byloby kupic lagune 3.0 V6 niz wlozyc turbo do 2.0 8V |
Jesli chodzi o 2.0 8V i jego uturbienie to caly pic polega na jednym zasadniczym "problemie" a mianowicie silnik ten ma uklad wydechowy od strony grodzi silnika, gdyby bylo odwrotnie to nie bylo by problemu (taka dostalem kiedys odpowiedz od kolegi w temacie. Oczywiscie dalo by rade ale za duzo przy tym kabinowania i koszta o wiele wieksze.)
PS: (podobno) najlatwiej i najtaniej uturbic N7Q - bo te silniki wystepowaly tez z turbo fabrycznie (ale tylko w volvo).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Seb_s
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skawina
|
Wysłany: Czw 10:08, 13 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Właśnie ja mam silnik N7Q, ale jaki to jest rząd wielkości i na ile to wzmocni samochód
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodzyn
Złota rączka
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Czw 21:11, 13 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Seb_s napisał: | Właśnie ja mam silnik N7Q, ale jaki to jest rząd wielkości i na ile to wzmocni samochód |
Moc ktora mozna osiagnac to od 160KM 200KM po tyle chyba mialy volviany a koszt to raczej kwestia znalezienia dawcy czesci i robocizna (od 4tys w gore).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kornholio
Klubowicz
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa okolice
|
Wysłany: Czw 22:07, 13 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
moj znajomy zalozyl sobie ostatnimi czasy do nexii 1.5 8v 75KM turbinke i twierdzi, jak to mowi "z czystej matematyki wynika.." ze ma teraz 130 KM....ciekawe tylko jak dlugo silnik wytrzyma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Laguna Dave
Klubowicz
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: gorzow wlkp/poznan
|
Wysłany: Pią 10:00, 14 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
No a ma teraz jebniecie ta nexia? czy tak sobie czy wogolle? jak jest kornholio
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Alonso
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 11:58, 14 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
kornholio napisał: | "z czystej matematyki wynika.." ze ma teraz 130 KM.... |
Dobre. To trochę jak z tym gościem, który do Golfa 100 KM założył sobie stożkowy filtr (+10 % mocy), magnetyzery na paliwo, powietrze, spaliny i obieg wody (po 5 % każdy), box (+ 20 %) i twierdził że "z samej matematyki" wynika że ma 160 KM. Tylko jakoś do hamowni nie chciało mu się jechać....
Miałem okazję kilka razy jeździć miękko uturbionym Volvo S40 (czyli 165 KM), ale nie podobał mi się bo miał sporą turbodziurę. Ale gdy już minęła to niewątpliwie autko było bardzo żwawe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bercikw
Klubowicz
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SZCZECIN
|
Wysłany: Pią 17:33, 14 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Jeżdziłem Nexią trochę lat i powiem tyle - głowica tego silnika (8V) długo nie wytrzyma. Ja raz przegrzałem silnik (siadła pompa wody) nie zauważyłem temperatury dosłownie 1 km i głowica poszła na złom. Są one tak delikatne z tak cienkimi ściankami że dupowate splanowanie głowicy powodowało wydmuchanie uszczelki w ciągu 500 km. Samochód jako taki zajebisty ale ta głowica to najbardziej delikatna rzecz w tym aucie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kornholio
Klubowicz
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa okolice
|
Wysłany: Pią 20:02, 14 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
No on jest nia zajebiscie zajarany i chyba 3/4 tego tuningu funkcjonuje w jego podswiadmosci bo na drodze efekt jest taki sobie, owszem zbiera sie napewno duzo lepiej bo jakby nie bylo turbina dziala, tylko pozostaje to "ALE" to ciagle nexia
Moj kumpel ma Impreze 2.0 turbo no i to jest to co trygryski lubia najbardziej To auto po prostu ma sens, a ta nexia to zeby sobie tam 2 turbiny wsadzil to i tak nie zrobila by na mnie wrazenia.
p.s. moze ktos chce kupic ? bo jest do wziecia, subaru nie nexia oczywiscie [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dedis
Klubowicz
Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: Pią 22:32, 14 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
koszt założenia suszarki do takiego silnika (nowoczesny i "nie mający pojęcia" o turbo) to koszt grubo ponad 10 tyś. niestety. a i napewno bez problemów, nerwów, remontów sie nie obejdzie.
to nie jest honda Civic, ani Astra GSi, a nawet nie Daewoo Lanos (pan Grabowski zakłada kity do 1.6 na około 170 KM i jeździ pare takich w PL ) ani inne auto podatne na tuning do którego kupujesz cały kit, zakładasz, stroisz i jedziesz... znacznie szybciej
żeby było to dobrze zrobione to tylko znane, dobre firmy tuningowe (straszna kasa) troche pisałem o tuingu pare dni temu w jakimś temacie.
pzdro!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Konrad
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 16:04, 16 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Witaj, czy nie prosciej bedzie wymienic silnik na 2.0T (F4RT)?? Do tego dochodzi wymiana i konfiguracja kompa + dorzucenie intercoolera. Cała reszta pasuje więc całkowity koszt ok 5tys zl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|