|
Renault Laguna Klub Polska LAGUNA KLUB POLSKA
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
radek.
Klubowicz
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła
|
Wysłany: Śro 13:32, 19 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Amen
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodzyn
Złota rączka
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Śro 21:52, 19 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Tuning silnika - prosze bardzo np: 2.0 8V 115KM na 180->230->280KM. mozliwe do wykonania w ciagu 5tygodni za cene cos od: 2700 do cos kolo 11000tys. oczywiscie € (euro ).
Ogladalem artykul o przerobionym silniku F3R (ale w megance Coupe) wlasnie na 280KM i cena kpl. modyfikacji ok 11000tys.€. (jakis niemiec). Zrobione wszystko od hamulcy, skrzyni biegow, zawiasow po silnik (doladowany - z oryginalnego zostal jedynie blok. Tloki, korby itp. wszystko zmienione na kute). To jest pasja .
Wracajac do tego magicznego rezystorka: http://www.lagunazone.fora.pl/viewtopic.php?t=616
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maverick215
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:56, 27 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
do silnika F3R 2.0 8v czip kosztuje 900 zł i daje niecałe 10 KM i podnosi moment o kilka procent.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
funds
Boss Regionalny woj. Łódzkie
Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 393
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 16:03, 29 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
macie tutaj chip ktory zwieksza moc do 25km do kazdego auta za jedyne 60zeta
[link widoczny dla zalogowanych]
nawet jakis koles w komentarzach napisal, ze różnica w mocy wyrażnie wyczuwalna buehehehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kornholio
Klubowicz
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa okolice
|
Wysłany: Czw 17:39, 29 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
BOOOZE WIDZISZ I NIE GRZMISZ !!
Za takie aukcje powinni do wiezienia wsadzac, a najlepszy jest tekst:
"możesz w każdej chwili dodać mocy swojemu bolidowi, stoisz na skrzyżowaniu czekasz na wyścig, dodajesz mocy, potem możesz znowu ustawić urządzenie tak jak było."
Az dziwne ze nie montuja tego seryjnie np. w Ferrari
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raf19
Klubowicz
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 914
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tłuszcz ( mazowieckie )
|
Wysłany: Czw 17:48, 29 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Ej chłopaki mogę to podłączyć do siebie do 8 zaworowego silnika Bo to co mam już mi nie wystarcza.....
To był żart Proszę nie uważać mnie za psychicznie chorego...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dedis
Klubowicz
Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: Nie 14:43, 02 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
jeśli chciałbyś osiągnąć jakieś sensowne przyrosty z silnika N/A (czyli wolnossącego) to musiałbyś wyładować mase kasy, a i tak przyrosty nie będą warte tej kasy, tymbardziej, że to zwykła jednostka 16V od Renault do którego części tuningowe to abstrakcja. (to nie silnik Hondy - części to żaden problem a potencjał duży)
trza by było oprócz ułożenia nowego programu dla komoutera (żaden chip - to nie diesel, a i do diesli żadne boxy ani chipy wiele dobrego nie zrobią na dłuższą metę - każdy egzemplarz silnika jest inny i potrzebuje indywidualnego programu układanego w pożądnej firmie tuningowej przy pomocy laptopa, hamowni i ulicy) koszt - różny - 1000 - 2000 może więcej. po dobrym programie silnik MOŻE będzie miał mocy tyle ile powinien - czyli w tym wypadku może będzie te 120 KM, aby było coś więcej należy sie zapatrywać w modyfikacje typu:
- obróbka głowicy (szlif gniazd zaworów - samych zaworów, polerka kanałów)
- przeróbka bądź budowa od podstaw dolotu i wydechu (zależy od potencjału serii)
- może ostrzejsze wałki (to juz zmienia charakterystyke silnika - z dołu będzie szedł sałabiej aby z góry dostać kopa)
- oczywiście wkładka filtra o lepszym przepływie (lepsze to niż przereklamowane stożki) + doprowadzenie silnika do idealnego stanu (pożądny olej, kable, świece, itd. itp.)
to wszystko MOŻE da jakieś konkretne efekty w postaci (strzelam) jakieś 20KM i "ciekawsza" charakterystyka silnika
ale obawiam sie że takie przeróbki mocno przekroczą koszt SWAPu na np. 2.0 16V
według mnie niema co sie bawić w przeróbki zwykłego nudnego N/A, jeśli chce sie znacznie podnieść moc. chyba, ze ktoś przywali np. instalke wtrysku podtlenku i po pół roku będzie części silnika zbierać z ziemi, albo wkładać instalacje turbo i rzeźbić w silniku, bo wtedy to seryjnych części nie pozostanie wiele a koszt to równowartość nowego auta.
pozdro!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kornholio
Klubowicz
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa okolice
|
Wysłany: Nie 15:42, 02 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Racja Dedis, sa silniki podatne na modyfikacje z ktorych mozna wykrzesac troche wiecej konikow przez sama zmiane ukladu wydechowego i nowe mapy wtrysku plus jeszcze jakies "drobiazgi" typu filtr powietrza itp. a sa takie "szyte na miare" jak lagunkowe z ktorymi cudow nie zrobi.
Inna opcja to tuning podswiadomosci - np. kupic sobie magnezyter i uwierzyc ze dziala znam takie przypadki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dedis
Klubowicz
Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: Nie 17:31, 02 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
dokładnie
i jeszcze naklejki z płomieniami + 10KM
i czerwony zawsze szybszy
pozdro!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|