 |
Renault Laguna Klub Polska LAGUNA KLUB POLSKA
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kornholio
Klubowicz
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa okolice
|
Wysłany: Nie 22:54, 02 Lip 2006 Temat postu: praca silnika na wysokich obrotach - F3R |
|
|
mam do Was jedno pytanie, generalnie to do osob z silnikami 2.0 8V, chodzi mi o prace silnika przy wysokich obrotach - powyzej 4tysi - kiedys Raf19 napisal jak przeciagnal lagunke bodajze na 3jce do chyba 5,5 tys. obrotow - chyba pisal wtedy o tym jak sie z kims scigal, juz wtedy wyrazilem swoje zdziwienie a Raf powiedzial ze przeciez czerwone pole jest od 6 wiec 5 to nie jest duzo.
No wlasnie, a u mnie powyzej 4 tys/obr silnik zaczyna sie trzasc i tak halasowac jak by zaraz mial wyskoczyc przed samochod, przy 4.5 to ryczy juz jak zarzynany prosiak, wiec do 5 to juz bym sie nie odwazyl go przeciagnac bo bym sie po prostu bal
Jestem ciekawy jak jest u Was ?? Wiem ze na codzien nikt nie jezdzi pod czerwone pole, ale napewno kazdemu nie raz sie zdarzylo troszke pocisnac ze startu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jewel_Quest
Klubowicz
Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GRUDZIADZ
|
Wysłany: Nie 22:59, 02 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
A co tam jutro sprawdze i Ci zamelduje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bercikw
Klubowicz
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SZCZECIN
|
Wysłany: Nie 23:06, 02 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Witam!
Może nie do końca na temat bo inny samochód ale moje doświadczenia są takie.
Kiedyś a było to w 1999 roku miałem służbową Skodę wtedy jeszcze FELICJĘ. I było tak: firma zwracała koszty paliwa więc lałem do baku to co najlepsze VPOWER Shella. Jak nalałem do baku "byle" czego np PB95 to silnik Skody 1,6 chodził jak chciał a max to był 4500 obrotów i nic więcej. Ale po VPOWERze to miał takiego kopa że jak silnik dochodził do 5500 obrotów a było to już na czerwonej kresce to komputer(może jakieś inne ustrojstwo nie wiem) odcinał paliwo i silnik dochodził do odpowiednich obrotów. Ze swojim prywatnym autem nie próbowałem już tego ale w tej Skodzie zabawa była przednia. Z mojego doświadczenia wychodzi że każdy silnik ma kawałeczek zapasu byle tylko go nie przegrzać. A spróbować warto!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kornholio
Klubowicz
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa okolice
|
Wysłany: Nie 23:30, 02 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Az z ciekawosci jutro zaleje V-powera bo akurat rezerwe juz mam i zobaczymy czy cos sie zmieni :]
No i niecierpliwie czekam na relacje Jewel_Quest'a
W ogole to planuje wyregulowac zawory bo podejzewam ze wczesniej nikt tego nie robil, napewno pozytywnie to wplynie na prace silnika, tylko poki co moj darmowy mechanik nie ma dla mnie czasu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Laguna Dave
Klubowicz
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: gorzow wlkp/poznan
|
Wysłany: Pon 0:12, 03 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
No jest chalas z tym przeciaganiem, ale ja na dwupasmowkach ze swiatel regularnie przeciagam zostawiajac wszystkich z tylu. Wydaje mi sie ze bardziej sprzeglo dostaje umnie i wyje niz sam silnik. Jak jade 180 to i tak mam 5 tys obrotow a przy 200 to juz prawie czerwone pole i tak ze 30min na jakiejs dobrej drodze i bez wiekszych problemow
Silnik mam '94 1,8 8v wiec to jeszcze nie to ale dziwi mnie to ze niejeden okularnik dostal i omega bo bejki to juz mnie odstwaiaja.
jedno mnie tylko wkurza ze na 3 biegu musze dochodzic do 130-140
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Malczyk2000
Boss Regionalny woj. Lubelskie
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 8:36, 03 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Mam F3R i fakt że na wyższych obrotach jest trochę głośny. Ale mój się kręci do 6000 bez problemu i wcale aż tak nie hałasuje. No a 4-4,5 tyś to już można normalnie jezdzić bo nie jest wcale aż tak głośno.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kornholio
Klubowicz
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa okolice
|
Wysłany: Pon 10:08, 03 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Kurcze, chyba dzisiaj nagram soundtracka z pracy mojego silnika i sami ocenicie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raf19
Klubowicz
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 914
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tłuszcz ( mazowieckie )
|
Wysłany: Pon 15:50, 03 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Ej no Kornholio jak się spotkamy to Cię przewiozę.Wczoraj brykałem noi normalnie do 6000 obrotów mi się wkręca no i wiadomo że buczy ale jak zmieniasz z dwójki na trójkę to tak Cię wpierdziela w siedzenia że ho ho.U mnie silnik jest tylko na benzynce i taka jazda sporo kosztuje , normalnie wskazówka spada w oczach.Wczoraj kilka razy miałem na dwójce około 80 km/h i to bez problemów.Silnik równo ciągnie.Ty zdaje się masz Gaz więc na gazie może byc tak jak mówisz.Ale zalej benzynki rozgrzej silnik dobrze i potem daj Jazzu to zobaczysz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jewel_Quest
Klubowicz
Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GRUDZIADZ
|
Wysłany: Pon 22:12, 03 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
qwa zapomniałem ,ale sprawdze Ci to w srode
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacek87
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pomiechówek
|
Wysłany: Pon 22:23, 03 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Witam Was. Ja mam Lagunke 2.0 8v i na każdym biegu idzie do 6 tyś obrotów bez problemu, tylko na 5 mi się nie udało, bo nie mam gdzie. A co najciekawsze to na gazie Mam przebiegu 227 tyś i jedynie wydech słysze przy niskich obrotach, bo mi przepuszcza na uszczelce, a poza tym nic się z nim nie dzieje, nic nie wali i chałasuje. Codziennie wskazówka obrotomierza dochodzi do 6 tyś i wszystko jest dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kornholio
Klubowicz
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa okolice
|
Wysłany: Pon 22:43, 03 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
zrobilem dzisiaj maly test, to znaczy zalalem v-powerka i jak wracalem z roboty to troche przeciagnalem go do 5 tys. na 4 biegu do 150 i potem na 5 do 180 i sie warunki drogowe skonczyly , napewno jest lepiej niz na gazie, halas jest przy 5 tys. okropniasty ale jakis taki inny niz na gazie, moze bardziej znosny.
nakrecilem filmik komorka, lipnie wyszlo bo jedna reka trzymalem telefon a druga kierownice, postaram sie zrobic cos lepszego, najlepiej od zera az do 5tego biegu tylko musze jakis patent na trzymanie telefonu wymyslec
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam kolege Jacka, czasami bywam w pomiechowku bo starzy maja tam dzialke to moze kiedys sie stykniemy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacek87
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pomiechówek
|
Wysłany: Pon 22:51, 03 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Witam Cię Nie ma problemu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Laguna Dave
Klubowicz
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: gorzow wlkp/poznan
|
Wysłany: Pon 23:03, 03 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Kurde obcykalem filmik to moja lala tak nie wyje, tam w tle slychac taki ryk silniczka i to juz faktycznie przy 4 tys... wedlug mnie cos nie tak
kornholio napisał: | Witam kolege Jacka, czasami bywam w pomiechowku bo starzy maja tam dzialke to moze kiedys sie stykniemy  |
Stykniemy, kurde panowie co sie dzieje
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Laguna Dave dnia Pon 23:09, 03 Lip 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacek87
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pomiechówek
|
Wysłany: Pon 23:06, 03 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
A co się dzieje??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kornholio
Klubowicz
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa okolice
|
Wysłany: Pon 23:18, 03 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
no wlasnie, tez mi sie wydaje ze az tak glosno byc nie powinno tymbardziej ze mowicie ze u Was tak nie jest, ktos ma jakis pomysl co moze byc przyczyna ??
Dave, masz chyba jakies niezdrowe skojazenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|