|
Renault Laguna Klub Polska LAGUNA KLUB POLSKA
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kulbin
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: nordwestofpolanda
|
Wysłany: Śro 8:11, 19 Kwi 2006 Temat postu: kulbin - V6 ;) |
|
|
Witam wszystkich kolegów .Moja Lagunka to V6 z 1998(od nowosci ).To forum znalazłem przed chwilką więc aby zamiescić fotki porzebuję troche czasu.Postaram sie to zrobić jak najszybciej .
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
crazytomi
Klubowicz
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: Śro 14:20, 19 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
W takim razie czekamy kolego bo V6 to nie byle co i wypas pewnie ładny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chris158
Klubowicz
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Śro 14:47, 19 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Witam kolejne V6
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marco
Administrator
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 1327
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Śro 16:12, 19 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
A w której wersji masz, przed czy po lifitngu??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
migacz28
Klubowicz
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 462
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznan
|
Wysłany: Śro 17:38, 19 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
no tak pewnie 24V (zazdrość)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzema
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Śro 20:37, 19 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
chętnie bym sę przejechał zawsze to kolejne 30 KM robi wrażenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kulbin
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: nordwestofpolanda
|
Wysłany: Śro 22:06, 19 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
crazytomi napisał: | W takim razie czekamy kolego bo V6 to nie byle co i wypas pewnie ładny. |
he,he-taki mial byc ,
wg specyfikacji w zamowieniu:
niestety w realu zabraklo:
-np elektr .regulacji foteli
poza tym wszystko na tamten moment naj-za wyjatkiem skory
-
coz na dzis co druga padaka matakie wyposazenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kulbin
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: nordwestofpolanda
|
Wysłany: Śro 22:08, 19 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Marco napisał: | A w której wersji masz, przed czy po lifitngu?? |
qrcze ,chyba po,
bo wg dilera moja V6 byla 2 w polsce -ja zamowilem auto gdy nie bylo go jeszcze w ofercie -czekalem wtedy 4 mce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kulbin
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: nordwestofpolanda
|
Wysłany: Śro 22:14, 19 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
migacz28 napisał: | no tak pewnie 24V (zazdrość) |
no oczywiscie ,zazdoscic nie ma czego-te marne 194 kM i 267 Nm prawie juz nie jadą .
zanczy jada,ale na tle innych dci.dtci.ccdit,dcytoe,dditei
i innych qwa dizli to juz nie to samo co 7 lat temu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kulbin
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: nordwestofpolanda
|
Wysłany: Śro 22:21, 19 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
crazytomi napisał: | W takim razie czekamy kolego bo V6 to nie byle co i wypas pewnie ładny. |
taaaaaaaaaaaaaaaa wiecej miodu na serce .faktycznie laguny V6 sa nniedoceniane,a na pewne nieznane.mialem wielokrotnie zaje....ta frajde przerobiebnia roznych gti ,prelud i alf albo bmw na szaro.
chlopaki wymiekali zarowna na prostych jak i zakretach.ta francca jest twarda ,aletrzema sie swietnie na lukach .
co do fotek:
jak obejrzalem te wymlaskane wozki ,to mie sie wstyd zrobilo ,
najpierw na myjunie ,pozniej fotki
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
merphi
Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 8:53, 20 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
kulbin napisał: | migacz28 napisał: | no tak pewnie 24V (zazdrość) |
no oczywiscie ,zazdoscic nie ma czego-te marne 194 kM i 267 Nm prawie juz nie jadą .
zanczy jada,ale na tle innych dci.dtci.ccdit,dcytoe,dditei
i innych qwa dizli to juz nie to samo co 7 lat temu |
oj nie przesadzaj. Nie ma co sie podniecac common railami czy rozwiazaniami ze stajni vw/audi. Kiedys w wrc byl test 10 compactow ktore maja do setki ponizej 7 sekund. I byl tam taki leon 140 konny (TDI wersja z pompo-wtryskiwaczami) i napisali o nim szybki kochanek. Fakt silniki maja potezny moment i latwo je sie tuninguje. Ale zauwaz ze na rajdach nie jezdza diesle poniewaz ich charakterystyka mocy przypada na bardzo niskie obroty a konczy sie juz cos kolo 4,5 tys.
Ja nie mam problemow z lykaniem 120 konnych diesli na swiatlach, fakt kolesie szybciej startuja bo na poczatku maja duza moc, ale ja trojke wrzucam cos kolo 100lm/h a diesle musze kolo 80 wrzucac ... bez szans.
wiadomo ze sa duzo bardziej ekonomiczne, nawet v6 na sekwencyjnym gazie bedzie drozszy, cuz odglos silnika V6 brzmi cudownie w porownaniu do pierdzacych pompo-wtryskiwaczy.
fakt ze sa jeszce diesle v6 np 2.2 dci ale to inna bajka.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kulbin
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: nordwestofpolanda
|
Wysłany: Czw 9:48, 20 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Ja nie mam problemow z lykaniem 120 konnych diesli na swiatlach, fakt kolesie szybciej startuja bo na poczatku maja duza moc, ale ja trojke wrzucam cos kolo 100lm/h a diesle musze kolo 80 wrzucac ... bez szans.
wiadomo ze sa duzo bardziej ekonomiczne, nawet v6 na sekwencyjnym gazie bedzie drozszy, cuz odglos silnika V6 brzmi cudownie w porownaniu do pierdzacych pompo-wtryskiwaczy.
fakt ze sa jeszce diesle v6 np 2.2 dci ale to inna bajka.....[/quote]
pierdzace hehepompo-wtryskiwache,pod tym katem tego dzwieku .
Ja tez nie mam kompleksow jesli chodzi ogolnie o jazde i wyprzedzxanie ,
tak sobien tylko marudze .
co do dzwieku silnika to ja praktycznie nie slysze,aby slyszec musze wylaczyc radio i krecic co najmniej 5 rpm.
jedna z fajniejszysz rzeczy w tym silniku to ze wreca sie bez protestu na 7 tys
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
crazytomi
Klubowicz
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: Czw 12:14, 20 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Qrna przestańcie chłopaki z tą skromnością bo dla posiadacza 1,8 czy 2.0 (nawet 16V) takie V6 to totalny odjazd, jeśli chodzi o diesle to kwesta gustu - osobiście drażni mnie klekot i nie ma to jak wkręcenie silnika pod 6-7 tysięcy do odcięcia.
Swego czasu odwiedził mnie brejdak w świeżo sprowadzonym Audi A6 2,5 TDI 140KM, sześć biegów ładny wypas więc wyzwał mnie aby stanąć na kresce (zemsta za zgnębienie jego omegi 2.0 )
Nie bardzo mi się uśmiechało stanąć 8V 115KM kontra 140KM TDI zwłaszcza, że moje sprzęgło było już na wykończeniu (ruszałem płynnie bez pisku na klasycznym uślizgu tarczy) ale tchórz nie jestem to pojechaliśmy. Pierwsza próba spalona bo przesadziłem na 1 biegu i wyjechał mi później rower. W 2 próbie ruszyliśmy równo ale już na 2 biegy moja lala wychyliła się o długość maski i tak zostało do 3-ki gdzie sprzęgło już nie utrzymało i poszły mi obroty do odcięcia więc audi mnie doszło i pojechało
Reasumując brejdak był mocno zdziwiony wynikiem rywalizacji i kiedy go odwiedziłem po wymianie sprzęgła i chciałem rewanżu to mi oznajmił, że mu wtryskiwacze się skopały a to opony nie takie ... a gdybym tak miał V6 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raf19
Klubowicz
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 914
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tłuszcz ( mazowieckie )
|
Wysłany: Czw 13:31, 20 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Ja osobiście nie lubię Diesli.Podobnie jak kolegów denerwuje mnie klekot.Ja niedługo mam się zmierzyć ze Skodą Oktawią 1,9 TDI 110KM. Nie wiem jak to bedzie ale liczę ze jakoswygram .Poza tym jak bede zmieniał moją Lagune to tylko i wyłącznie na Lagunę 3,0. Ale narazie ta mi wystarcza!! Pozdrawiam i czekam na zdjęcia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marco
Administrator
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 1327
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Czw 14:08, 20 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Co do diesli to mi nie przeszkadzają w nowych autach klasy średniej gdzie są dobrze wytłumione. Miałem pare razy okazję jechać Laguną II dCi i powiem, że klekot tego dieselka jest prawie niesłyszalny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|