|
Renault Laguna Klub Polska LAGUNA KLUB POLSKA
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciej
Klubowicz
Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 550
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 13:49, 17 Mar 2006 Temat postu: Serwisy Renault w Polsce |
|
|
Ciekawi mnie jakie macie doswiadczenia w kontakcie z ASO Renault??
Ja muszę powiedzieć że fachowośc oraz jakośc obsługi w ASO renault w Polsce pozostawia baaaaardzo wiele do życzenia
Niestety ale zdażaja sie przypadki gdy odbierajac samochód podobno naprawiony, człowiek dochodzi do wniosku że albo nikt nawet do niego nie zjarzał (auto po prostu przestało pare godzin w serwisie i tyle ) albo ludzie którzy go naprawiali nie maja pojęcia o tym co robią
Bardzo to smutne zwłaszcza dla mnie - fana marki Renault .
Nie moge pojąć jak przy obecnej recesji na rynku można aż tak nie dbac o klienta????
A jakie są Wasze wrażenia z kontaktów z ASO??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodzyn
Złota rączka
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Pią 18:08, 17 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Tak jak juz kiedys pisalem ze laguna nie jest mocno skaplikowanym (mechanicznie) samochodem i dzieki temu wiekszosc napraw mozemy zrobic sami oszczedzajac w ten sposob sporo pieniedzy. Gorsza sprawa jesli w gre wchodzi elektronika ale z tego co widze to pomalu i male warsztaty zaczynaja w nia inwestowac i mozna juz tez obyc sie bez pomocy ASO.
Nigdy nic nie naprawialem w autoryzowanym serwisie (jedynie niekiedy biore od nich czesci) bo ceny uslug sa poprostu za wysokie. Jesli czegos nie moge zrobic samemu to jade do warsztatu specjalizujacego sie nasza marka ale serwis omijam bokiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
radek.
Klubowicz
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła
|
Wysłany: Pią 18:19, 17 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Ja podobnie jak rodzyn w miarę możliwości i umiejętności staram się wszystko naprawiać sam. W ASO byłem raz. Po zobaczeniu rachunku na 700 zł za wymianę tylnych szczęk stwierdziłem ze więcej mnie tam nie zobaczą. Policzyli sobie nawet za jazdę próbną Jak coś się zepsuje(odpukać) będę szukał jakiegoś porządnego warsztatu ale do "serwisu" nie pojadę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
migacz28
Klubowicz
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 462
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznan
|
Wysłany: Sob 0:01, 18 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
podobnie jak rodzyn i radek nie korzystam z ASO i nie bede korzystał. Mam zaprzyjażniony warsztat w ktorym pracuja mechanicy ktorzy odeszli z ASO i wiedze maja ,jezeli chodzi o elektronike to zaden klopot w obecnych czasach caly soft jest dostepmny na wolnym rynku a przynajmniej jak do nich przyjezdzam to sam sobie kompa podlaczam i sie bawie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciej
Klubowicz
Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 550
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sob 18:49, 18 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Wiecie ja również nie korzystam z usług ASO bo mam tak komfortową sytuacje, zemam brata który przepracował w ASO Renault 5 lat a teraz od 6 pracuje w ASO VW Audi i tylko on moze sie dotykać do mojej Lagi
Aczkolwiek sutuacje opisana na początku znam z autopsji, jako że moi rodzice kupoili nowiutką Megane II i jak to z nowym autem w ASO trzeba bywać.
Pozatym mam zaprzyjaźniony salon/serwis i jak widze co mechanicy (moi koledzy) wyprawiaja z autami klientów, jak olewaja prace i słysze odpowiedzi w stylu "ten model tak ma" to naprawdę chce sie tylko załamać rece
Moim skromnym zdaniem obecnie ASO w Polsce potrafia wiecej zepsuc niz naprawic
Dlatego ja części zamienne owszem kupuję w ASO ale ich motaz pozostawiam bratu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Malczyk2000
Boss Regionalny woj. Lubelskie
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 11:13, 19 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Witam,
Opiszę moją przygodę z ASO w Bydgoszczy.
Wyjechałem z Lublina i po przejechaniu ok. 400 km koło torunia traachhh . Silnik zaczął skakać, przerywać. Ok, szukam serwisu a tu okazuje się ża najbliższy w Bydgoszczy. To pojechałem pomału (szarpanie i brak mocy) a w Bydgoszczy w serwisie Renault mówią że padła cewka zapłonowa, koszt wymiany 500 zł !!!!!! i to dopiero na jutro mogą zrobić. OK nie mogą naprawić to nie, ale gościo mówi mi że mam zapłacić 80 zł za diagnozę (a tylko dwóch mechaników popatrzyło i odpieło przewody zapłonowe) i tu się wkur..... tak solidnie powiedziałem im co myślę o ich serwisie i że wystąpię do RENAULT z oficjalnym pismem jak mnie potraktowali. Po ostrej wymianie zdań odstąpili od tych 80 zł. Tłumaczenia że jestem od drugiej w nocy w drodze z żoną i 2 letnim dzieckiem w samochodzie nic nie dały. ZDZIERSTWO i chamstwo, pojechałem dalej w 10 km dalej w zwykłym warsztacie gość wymienił mi na nową od ręki za 160 zł.
Swoją drogą zawiodłem się na autku bo byłem w podróży od 2 w nocy z zoną i 2 letnim dzieckiem a ona wredna nawaliła. Nie mogła w Lublinie tylko akurat przy naszym pierwszym dłuższym wyjeździe (kupiłem ją w marcu br.) Tak czy nie zawiodła mnie i tyle. A podejście ASO zostawiam bez komentarza. Mieli w dupie że mam problem i jestem 400km od domu.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marco
Administrator
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 1327
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Nie 12:42, 19 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Wojciech - Zadowolony??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Malczyk2000
Boss Regionalny woj. Lubelskie
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 13:25, 19 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Witam ponownie - do Wojciech G.
Oczywiście zaraz po powrocie do domu napisałem oficjalną skargę do RENAULT Polska i opisałem zachowanie serwisu w Bydgoszczy. W odpowiedzi otrzymałem oficjalne przeprosiny i zapewnienie iż osoba odpowiedzialna będzie składać wyjaśnienie do Renault Polska.
Reasumując - uważam iż w autoryzowanych serwisach pracują ludzie niekompetentni i nie mający pojęcia o naprawie samochodu. Potrafią wymieniać co się da na nowe aż w końcu trafią i usterę "naprawią".
Drugi przykład z serwisu w Lublinie.
Ciężko chodzący pedał sprzęgła. Panowie popatrzyli i bez dotknięcia się do samochodu stwierdzili że sprzęgło jest do wymiany (przebieg 116 tyś) i nie da się tego poprawić. Dwa dni później w zwykłym warsztacie facet wymontował linkę, przesmarował i zamontował ponownie i sprzęgło chodzi leciutko. Sytuacja komentarza nie wymaga.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciej
Klubowicz
Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 550
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 19:48, 19 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Malczyk 2000 widzęże często bywasz wmoim mieście tzn. Lublinie
Ta Twoja przygoda z serwisem w Lublinie dotyczny moze Renault Carrara przy stacji Statoil??
Co do serwisów. No właśnie o to podejście do klienta, które opisałeś, mi chodzi.
Przykro to mówić, bo jestem fanem Renault ale nie spotkałem sie jeszscze w żadnym serwisie tej marki z profesjonalnym podejściem do klienta. Owszem przyjęcie doserwisu jak najbardziej o.k. ale juz sama naprawa lub sposób jej dokonywania ... TRAGEDIA!!! Jeśli Renault Polska dalej będzie patrzyła przez palce na olewanbie klienta w serwisie to czarno to widzę
Swoją drogę dziwie sie dealerom. Bo przecież samochód sprzedaje sietylko raz, prawdziwą kasę i przywiazanie klienta do marki robi sie na serwisie. Na żetelności obsługi posprzedażnej a z tym deliktanie mówiąc jest źle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Malczyk2000
Boss Regionalny woj. Lubelskie
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 12:48, 20 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Witam maciej,
Często bywam - hehe, mieszkam w Lublinie. Byłem w Carrara i w Nazaruku i niestety oba te serwisy nie wykazały się. Chcieli odrazu wymieniać. Tak samo miałem problem z obrotami i powiedzieli że do wymiany jest silniczek krokowy. Koszt łącznie ok 600 zł. !!! Przy pomocy kolegów z forum sam go wymontowałem, wyczyściłem i działa tak już od roku, problemów z obrotami nie mam.
Pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciej
Klubowicz
Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 550
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 12:58, 20 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Oooo, widzisz Malczyk to juz jest nas dwóch Ja również mieszkam w Lublinie
Myślę wiec że moznaby zorganizować mini spot lubelskich lagun
Co do ASO Renault w Lublinie, to przykro mi to powiedzieć, ale pomimo że Carrara to moi koledzy, nie polecam korzystania z tego serwisu jeśli juz to Nazaruk choć u niego też trzeba mocno uważać na przewałki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciej
Klubowicz
Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 550
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 9:25, 23 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Proponuje kupić Motor z 20.03.2006 r. jest świetny tekst o przewałkach dokonywanych przez ASO i są porady co robić aby noie dać sie wrobić
Swoją drogą jak go przeczytałem to aż sie włos jeży na głowie jakie przewały potrafia robić w ASO.
Dlatego uważam że najlepsze rzwiazanie to takie jak stosuję między innymi ja, czyli częsci kupuję w ASO a montuje je mi mój brat mechanik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Malczyk2000
Boss Regionalny woj. Lubelskie
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 13:20, 23 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Ja przed zakupem swojej Laguny postanowiłem pojechać ze sprzedającym na przegląd do ASO w celu sprawdzenia samochodu. Po przyjezdzie do ASO pionformowano mnie że nie muszę być obecny przy przeglądzie, mało tego że w nich panują takie zasady że osób postronnych na serwis nie wpuszczają. Po małej sprzeczce z gościem z serwisu wkońcu pozwolili mi być przy aucie przy przeglądze ale patrzyli się na mnie jak na wroga.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciej
Klubowicz
Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 550
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 13:40, 23 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Malczyk, no właśnie między innymi o problemi zakazu obecnosci przy naprawie auta piszą w tym artykule w Motorze.
Ja osobiście uważam że każdy powinien mieć dostep do swojego auta podczas wykonywania w nim naprawy, lub przynajmniej powinna być szklana ściana pomiedzy serwisem i poczekalnią dla klientów aby można było zobaczyć co dzieje się z naszym samochodem.
Ważne jest to tyb mardziej, że obecnie wcale nie żadko zdażajasieprzypadki że w ASO samochód po pprostu nie dotykany prze znikogo przestoi jakis okres czasu po czym oddawany jest klientow jako naprawiony i wystawiany jest za tę "naprawe" stosowny rachunek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ghost
Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: Pią 11:22, 31 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
hmmm... widze, że wszyscy narzekają na ASO, no to ja jako jedyny chyba jestem w miarę zadowolony z usług serwisu.
1. Miła i kompetentna obsługa, jak zostawiam auto w serwisie to najpierw ide z kierownikiem działu obsługi kienta "oddać" samochód, oglądamy razem auto z każdej strony, następnie kierownica owijana jest folią samoprzylepną na siedzenie naciągana jest folia a pod nogi kładą papierową wykładzinę.
2. Umawiamy godzinę odbioru i wstępny koszt naprawy, ewentualnie czy chcę zatrzymać stare części jeśli jakieś zostaną, gdy coś idzie nie tak albo koszt będzie większy to przed demontarzem dzwonią do mnie i pytają czy wyrażam zgode na powyższe czynności. Serwis jest lekko poza miastem więc często jestem podwożony przez kogoś do miasta.
3. Odbiór samochodu, zawsze daje się coś nagiąć jeśli chodzi o koszty naprawy, samochód po naprawie czeka umyty na parkingu, oglądamy sprawdzamy, zdejmujemy folie i do domu.
Z usług i jakości jestem zadowolony tak na 70% czasami coś tam zchrzanią np. przy wymianie stacyjki źle skręcili obudowe i wyłamali jeden zaczep, albo ostatnio pękł "wybierak" od biegów (miałem tylko trzeci bieg) to rozebrali i okazało się, że nie mają tej części na magazynie. Ogólnie jestem zadowolony, miła obsługa i zawsze starają się jakoś pomoc często jakieś duperele robią za friko, np. usuwanie błędów (świecąca sie kontrola poduszki itp.) w końcu serwisuje u nich moją Lagunkę od 96r która przelatała już 230.000km
dla zainteresowanych: ASO Renault A.Ossowski Kazimierzowo k. Elbląga
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|